تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد

به گزارش کشتی کروز، روزبه چشمی در ابتدا درباره بازی های جام جهانی گفت: تیم ملی در این دوره خوب بازی کرد و انگیزه زیادی داشتیم تا با موفقیت مسابقات را پشت سر بگذاریم و برای نخستین بار صعود کنیم. به طور ویژه در بازی سوم مقابل آمریکا که شانس خوبی هم داشتیم اما با بدشانسی روبرو شدیم.

تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد

عضو تیم ملی فوتبال درباره گلی که به ولز زد گفت: کادرفنی تیم را کاملا برای آن بازی آماده نموده بود و همه بازیکنان در تمام دقایق با برنامه بودند و همه تلاششان را کردند. در دقایقی از بازی آن موقعیت شوت زنی ایجاد شد که خوشبختانه تبدیل به گل شد و اتفاقا از این گلزنی بسیار خوشحالم. از اینکه به گلزنی با جام جهانی با پیراهن تیم ملی رسیدم و توانستم یاری اندکی در آن برد خاطره انگیز داشته باشم .

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: نظر درباره انتخاب سرمربی در اختیارات من نیست. کی روش برای تیم ملی خیلی زحمت کشید و هرکجا که هست برایش آرزوی موفقیت دارم . مطمئنا برترین گزینه انتخاب خواهد شد و امیدوارم برترین نتیجه را بگیریم و آنچه که اهمیت دارد این است که برترین اتفاق برای تیم ملی رقم بخورد و آماده نتیجه گیری با سرمربی تازه تیم ملی هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2405

به "تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید