بازتاب مشکی پوش شدن پرسپولیس در فرانسه

به گزارش کشتی کروز، مجله لو کارنه اوپوزی با انتشار گزارشی مشکی پوش شدن تیم فوتبال پرسپولیس را برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحومان مهرداد میناوند و علی انصاریان بازتاب داد. این مجله فرانسوی ضمن اشاره به خبر درگذشت میناوند و علی انصاریان در اثر ابتلا به ویروس کرونا نوشت، باشگاه پرسپولیس ایران برای گرامیداشت یاد و خاطره 2 بازیکن سابق خود که در فصل 2005-2004 در این تیم با هم بازی می کردند تا خاتمه فصل با پیراهن مشکی به میدان خواهد رفت.

بازتاب مشکی پوش شدن پرسپولیس در فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

لوکارنه اوپوزی در حالی چنین ادعایی نموده که مسئولان پرسپولیس اعلام کردند تا انتها سال جاری با لباس مشکی به میدان خواهند رفت.

این رسانه فرانسوی در ادامه به معرفی 2 بازیکن فقید پرسپولیس پرداخت و درباره میناوند نوشت، این بازیکن با پرسپولیس نام خود را بر سر زبان ها انداخت و بیشتر در جناح چپ بازی می کرد. بازی های خوب او باعث شد به اشتروم گراتس که آن موقع تیمی قدرتمند در فوتبال اتریش بود، منتقل گردد. پس از آن او دوره های کوتاهی در شارلوای بلژیک و الشباب بازی کرد و سپس به ایران بازگشت.

میناوند عضوی از تیم ملی ایران بود که در جام جهانی 1998 فرانسه برابر ایالات متحده آمریکا به پیروزی دست یافت. او 68 بازی برای تیم ملی انجام داد و 4 گل به ثمر رساند. این بازیکن روز 27 ژانویه درگذشت.

این مجله فرانسوی سپس درباره علی انصاریان نوشت، انصاریان منحصراً در داخل ایران فوتبال بازی کرد و پس از کنار گذاشتن فوتبال به بازیگری روی آورد. او حتی پس از اینکه با جدایی از پرسپولیس لباس استقلال را بر تن کرد همچنان در سراسر ایران مورد تمجید قرار داشت.

محبوبیت انصاریان پس از ایفای چندین نقش در سینما و تلویزیون افزایش یافت. او به خاطر رابطه بسیار نزدیک با مادرش شهرت داشت و در تاریخ 3 فوریه همزمان با روز مادر در ایران درگذشت.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1619

به "بازتاب مشکی پوش شدن پرسپولیس در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب مشکی پوش شدن پرسپولیس در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید