تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از اضافه شدن تبریز به جمع شهرهای نارنجی کرونایی، اطلاع داد.

تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد

علیار راستگو در گفت وگوی خبری با بیان این مطلب، گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا شش شهرستان آذربایجان شرقی در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان های چاراویماق، تبریز، شبستر، میانه، هشترود و مرند در شرایط نارنجی و شهرستان های سراب و جلفا در شرایط قرمز قرار دارند.

وی متذکر شد: هفته گذشته شش شهرستان استان در شرایط آبی قرار داشتند، اما در حال حاضر شهرستان آبی نداریم و تمامی شهرستان ها غیر از شش شهرستان نارنجی و دو شهرستان قرمز، سایر شهرستان ها زرد هستند.

به گزارش خبرنگاران، راستگو اعلام نمود: محدودیت های لازم از فردا، چهاردهم فروردین ماه هم در سطح ادارات و هم در سطح کلیه مشاغل در مناطقی با شرایط، قرمز، نارنجی و زرد که معین است، اجرایی می شوند.

وی اعلام نمود: بارها هشدارهای لازم را به مردم دادیم، در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی، هم مردم، مریض و گرفتار و هم مشاغل دچار مشکل نمی شوند؛ مشاغل سطح سه و چهار در مناطق نارنجی باید محدود شوند و در مناطق قرمز هم فقط مشال سطح یک حق فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1754

به "تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز هم به جمع شهرهای نارنجی کرونایی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید