بهاروند با حکم عزیزی خادم رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران است

به گزارش کشتی کروز، حیدر بهاروند با حکم عزیزی خادم؛ رئیس مجمع سازمان لیگ، رئیس قانونی و رسمی این سازمان است.

بهاروند با حکم عزیزی خادم رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس مجمع سازمان لیگ در تاریخ 20 اسفند 1399 حیدر بهاروند را به سمت ریاست سازمان لیگ فوتبال ایران منصوب کرد.

با این حال بعضی افراد که یقینا اطلاعات کافی از اساسنامه فدراسیون و اساسنامه سازمان لیگ ندارند در روزهای گذشته مدعی شده اند حیدربهاروند سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران است و مدت این سرپرستی به سر آمده این در حالی است که سازمان لیگ فوتبال ایران یک سازمان کاملا خصوصی و مستقل است که دارای اساسنامه و آئین نامه مصوب می باشد.

طبق ماده 41 اساسنامه فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته مسابقات(نایب رئیس دوم) می تواند رئیس سازمان لیگ نیز باشد، بنابراین ریاست سازمان لیگ فوتبال الزامی برای نایب رئیسی فدراسیون نیست.

ضمن اینکه طبق بند 7 ماده 33 اساسنامه فدراسیون مصوب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آقای حیدر بهاروند سرپرست نایب ئیسی دوم فدراسیون فوتبال تا برگزاری مجمع بعدی می باشد، حسب اساسنامه فدراسیون، رئیس سازمان لیگ اصولا می تواند نایب رئیس دوم نباشد. ضمناً جهت اطلاع در اساسنامه فدراسیون فوتبال هیچ اشاره ای به زمان مدیریت یا زمان سرپرستی سازمان لیگ نشده زیرا سازمان لیگ یک سازمان کاملا خصوصی و مستقل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2103

به "بهاروند با حکم عزیزی خادم رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاروند با حکم عزیزی خادم رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید