برنامه های هفته کتاب در مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه شاهچراغ(ع)

به گزارش کشتی کروز، رئیس مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس شاهچراغ(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فارس، یکی از برنامه های مرکز را رونمایی از مرکز تحقیقات دیجیتالی بیان نمود و گفت: این مرکز به عنوان محلی برای فعالیت و جست وجوهای علمی و تخصصی اساتید، دانشجویان و محققان سطح شهر و استان خواهد بود و به پایگاه های اطلاعاتی و علمی ISC و تعدادی از پایگاه های علمی بین المللی نظیر Elsevier ,EBSCO ,Web Of Science ,Proquest متصل خواهد شد.

برنامه های هفته کتاب در مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه شاهچراغ(ع)

به گفته علی رضا بیابان نورد، بعلاوه از کتابخانه تخصصی و روش تحقیق در حوزه علوم انسانی نیز هم زمان رونمایی خواهد شد بطوری که راه برای پژوهشگران در این عرصه هموار گردد.

وی یکی دیگر از برنامه های مرکز پژوهش های اسلامی را تقدیر از کتابداران نمونه و نیز کتابخوان نمونه مرکز گفت و اضافه نمود: در برنامه ای که به این مناسبت ترتیب داده شده است، از شماری کتابدار مرکز تجلیل خواهد شد.

بیابان نورد، ادامه داد: سفیر دانایی از کارهای دیگر مرکز به مناسبت هفته کتاب خواهد بود و در این طرح که از چندین سال پیش تا به امروز به صورت سنت کتابخانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) درآمده است، یاری به افتتاح و غنی ترکردن مجموعه کتابخانه ای استان فارس مدنظر قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: هم چنین برای تقدیر از کتابداران برتر به صورت نمادین، با دعوت از جمعی از کتابداران برتر استان برای تشرف به حرم مطهر و بازدید از مرکز پژوهش­ های اسلامی، کتابخانه و موزه حرم مطهر و ملاقات با تولیت معزز نیز از دیگر برنامه های مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) است.

یادآور می گردد: برنامه های هفته کتاب همزمان با سراسر کشور در استان فارس از 24 آبان تا یکم آذر 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2077

به "برنامه های هفته کتاب در مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه شاهچراغ(ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های هفته کتاب در مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه شاهچراغ(ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید