بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از مرز شلمچه

به گزارش کشتی کروز، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان و جمعی از مسئولان محلی، شب گذشته با حضور در مرز شلمچه از خدمت رسانی موکب ها بازدید کردند.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از مرز شلمچه

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، شامگاه گذشته 21 مهر، سیدحکمت الله موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان،غلامرضا شجاعی، سرپرست معاونت گردشگری و جمعی از مدیران محلی از خدمترسانی به زایرین اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کردند.

در این بازدید از نحوه خدمت رسانی موکب ها همچون اقامت های موقت، سرویس های بهداشتی، نمازخانه های بین راهی و نحوه خدمات رسانی امور فرهنگی در موکب ها بازدید بعمل آوردند.

همچنین غلامرضا شریعتی، رییس ستاد اربعین خوزستان اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا بامداد یکشنبه تعداد 900هزار زائر از مرزهای شلمچه و چذابه به کشور عراق سفر نموده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد حدود 280 هزار نفر از مرز چذابه و حدود 620 هزار زائر از مرز شلمچه به عتبات عالیات رفته اند، در همین مدت 200 هزار زائر نیز از مرزهای یاد شده وارد کشور شده اند.

نجاتی پور با اشاره به اینکه تاکنون 40هزار زائر تبعه خارجی به وسیله مرز شلمچه راهی کشورعراق شده اند، گفت: تمام امکانات برای اعزام زائران به وسیله مرزهای خوزستان فراهم است و هیچ مسئله ای در این زمینه وجود ندارد.

او اضافه کرد: با تمهیدات اجرا شده خدمت رسانی موکب ها تا 5روز پس از خاتمه مراسم اربعین نیز ادامه دارد و زائران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 627

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از مرز شلمچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از مرز شلمچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید