بازار تبریز باید در طول تعطیلات ایام عید نوروز برای خرید گردشگران باز باشد

به گزارش کشتی کروز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس هماهنگی های اجرا شده با انجمن اسلامی بازار تبریز، باید صنوف بازار تبریز در طول ایام عید نوروز باز بوده و از حضور گردشگران داخلی و خارجی برای توسعه مالی استان استفاده نمایند.

بازار تبریز باید در طول تعطیلات ایام عید نوروز برای خرید گردشگران باز باشد

با قیمت تور عمان بهار از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مرتضی آبدار ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه 2 هزار و 500 مورد بازدید از مراکز گردشگری استان در امسال اجرا شده است گفت: میراث فرهنگی استان به همراه تمامی دستگاه های اجرایی برای استقبال هرچه بهتر و بیشتر از مسافران نوروزی اقدام کردند که خوشبختانه استقبال خوبی از این استان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در راستای استقبال شایسته از گردشگران داخلی و خارجی، ایجاد نظام مناسب پاسخگویی، استمرار طرح نظارت بر تاسیسات و واحدهای گردشگری، ایجاد امکانات مناسب در اتوبان پیامبر اعظم، تحلیل آمار عملکردها، اجرای برنامه ها متنوع فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین اولویت های این اداره کل در سال آینده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اهم اقدامات این اداره کل در امسال گفت: صدور 208 مورد اخطاریه کتبی، صدور 320 تذکر کتبی و برگزاری بیش از 114 جشنواره مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان های استان از مهم ترین اقدامات اجرا شده در امسال توسط اداره کل است.

آبدار همچنین از بازدید 2 هزار و 500 مورد از مراکز گردشگری استان در امسال اطلاع داد.

وی بر ضرورت تمرکز اصلی این اداره کل برای آماده سازی استان برای تبریز 2018 تأکید کرد و گفت: شمارش معکوس برای این اتفاق عظیم فرهنگی در استان شروع شده که امیدواریم کلانشهر تبریز نمره قابل قبولی در این زمینه کسب کند.

آبدار اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های اجرا شده با انجمن اسلامی بازار تبریز، باید صنوف بازار تبریز در طول ایام عید نوروز باز بوده و از حضور گردشگران داخلی و خارجی برای توسعه مالی استان استفاده نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 911

به "بازار تبریز باید در طول تعطیلات ایام عید نوروز برای خرید گردشگران باز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار تبریز باید در طول تعطیلات ایام عید نوروز برای خرید گردشگران باز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید