انتخاب میز ناهار خوری مدرن

به گزارش کشتی کروز، میز ناهار خوری مدرن، یکی از وسایلی است که جلوه ای شیک و فوق العاده خاص به دکوراسیون منزل می بخشد. درحقیقت با گذر زمان، تغییرات فراوانی در سلایق و فرهنگ مردم شکل گرفت و موجب شد که آنها استفاده کمتری از سبک کلاسیک و سنتی داشته باشند.

انتخاب میز ناهار خوری مدرن

هدف ما از نگارش این مقاله، معرفی انواع میز مدرن و شیک است که به عنوان مهم ترین بخش در چیدمان خانه های امروزی محسوب می شود. با ما تا انتهای این معرفی همراه باشید.

تاریخچه میز ناهارخوری مدرن

به منظور تغییر و گذر عامه مردم از فرهنگ سنتی به مدرنیته، در اواسط دهه 70 میلادی، سبک فراوری بسیاری از وسایل متحول شد. یکی از این آن ها، میز ناهار خوری مدرن بود که با طراحی متفاوتی پا به عرصه گذاشت. درواقع شروع پیدایش مدرنیسم در طراحی میز ناهارخوری تازه، سبب ایجاد تنوعی از رنگ، جنس و شکل شد.

ویژگی های میز ناهار خوری مدرن

قبل از بیان ویژگی های مختصری از میز ناهار خوری مدرن، در ابتدا بهتر است بدانید مبنای شعاری که در شیوه طراحی این وسایل به کار رفت، بر این بود که اگر تزئینات، جزئی از اهداف عملی و کاربردی این آیتم ها نباشد، باید آن را به کلی کنار زد.

این فلسفه در پشت سبک مدرن، موجب شد که طراحی این وسایل، حول محور سادگی و عدم وجود جزییات باشد. در ادامه به تصدیق این حرف می رسید.

سبک طراحی میز

میز ناهار خوری های تازه، ارتباط تنگاتنگی با سبک مینیمالیسم دارند. اشکال هندسی تازه، خط وخطوط ساده و تمیز بدون تزئینات شلوغ، مهم ترین ویژگی میزهای ناهارخوری را تعریف می نماید.

مقدار میز

در گذشته خانه های سنتی فضای داخلی بزرگتری داشت و متقابلا ابعاد عناصر موجود در آن بزرگتر بود. اما حالا به دلیل فضای محدود منازل آپارتمانی، طیف متنوعی از میز ناهار خوری کوچک و شیک روی کار آمد و گزینه های بسیاری برای خرید کاربران در نظر گرفته شد.

شکل و شمایل میز

میز ناهار خوری مدرن در اشکال متنوع مستطیل، گرد و مربع وجود دارد. فرم مستطیل آن برای فضاهای باریک و طویل مناسب است و به دلیل جلوه خیره نماینده و شیک خود، معمولا محبوبیت بیشتری بین کاربران دارد.

میزهای دایره و بیضی، با اشغال فضایی اندک، جوی صمیمی بین کسانی که دور آن نشسته اند برقرار می سازد. میزهای مربع شکل نیز در میان خانواده های کم جمعیت رواج دارد و فضایی دنج و راحت ایجاد می نماید.

رنگ میز

میزهای ناهارخوری با سبک مدرن، در رنگ های مدرن نیز وجود دارند؛ مانند سیاه، سفید و خاکستری. ترکیب رنگ های خنثی و پاستلی نیز طراحی منحصربه فردی به میزها می دهد.

انواع میز ناهار خوری مدرن از لحاظ جنس

انتخاب یک میز ناهارخوری در انطباق با چیدمان داخلی منزل، می تواند یک چالش بزرگ باشد. میزهای ناهارخوری از لحاظ جنس در تنوع بالایی وجود دارند و انتخاب شما می تواند تاثیر ویژه ای در طراحی دکوراسیون تان داشته باشد.

بنابراین؛ به متریال های به کاررفته ای که در ادامه معرفی نموده ایم، توجه کنید. هرکدام درعین خاص بودن، جلوه مجذوب کنندهی به فضای چیدمان منزل می بخشند.

  • میز ناهار خوری چوبی تازه: چوب متریالی بود که در گذشته نیز کاربرد شایانی در طراحی دکوراسیون داشت اما حالا با ظاهری مدرن تر، رنگ های روشن و اغلب طبیعی در چیدمان داخلی خانه های امروزی کاربرد دارد. درواقع چوب یک عنصر حذف ناشدنی در ساخت عناصر موجود در منزل است.
  • میز ناهارخوری فلزی: گزینه های فلزی معمولا در خانه هایی استفاده می شود که سبک معاصر و صنعتی دارند. این نوع میزها جلوه ای ساده و درعین حال درخشانی به فضای محیط می بخشند؛ چراکه قابلیت انعکاس نور را دارا هستند.
  • میز ناهارخوری سنگی: این نوع میزها اغلب از سنگ های مرمر و گرانیت ساخته می شوند و مجذوب کنندهیتی طبیعی و لوکس به محیط می دهند.
  • میزناهارخوری شیشه ای: از محبوب ترین سبک های مینیمالیستی هستند که روشنایی و تمیزی خاصی به سایر عناصر موجود در محیط می بخشند و ایضا موجب بزرگ جلوه دادن فضای آشپزخانه یا اتاق می شوند.

خرید میز ناهار خوری مدرن و شیک با چه ظرفیتی؟

میزهای ناهارخوری نوگرا برحسب تعداد افراد استفاده نماینده، در ظرفیت های مختلفی وجود دارد. خرید هوشمندانه آن متناسب با نیازتان، ضمن استفاده بهینه از فضا، تاثیر مهمی در سبک دکوراسیون شما دارد. به لیستی که در ادامه توضیح داده ایم، دقت کنید.

  • میز و صندلی 2 نفره مدرن: دارای طراحی جمع وجور، قابلیت جاگیری اندک، ویژه زوج های جوان
  • میز و صندلی 4 نفره مدرن: دارای طراحی گرد یا مربع، مخصوص خانواده های کم جمعیت 4 نفره
  • میز و صندلی 6 نفره مدرن: از رایج ترین میزهای ناهارخوری در بین خانواده های ایرانی، با طراحی بیضی یا مستطیل، قابلیت جای دهی به 6 نفر، مخصوص خانواده های تقریبا شلوغ
  • میز و صندلی 8 نفره مدرن: دارای طراحی مستطیل، امکان قرارگیری در پذیرایی و قابل استفاده در خانواده های پرجمعیت
  • میز و صندلی 12 نفره مدرن: این میزهای طویل، اغلب در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

شاخصه های مهم در خرید میز ناهار خوری مدرن

درست است که نام آن میز ناهارخوری است اما همواره کاربردهایی فراتر از آن دارد. آماده سازی مواد غذایی، پخت وپز و دورهمی های آخر شب و مطالعه، کاربری های این عنصر را به نمایش می گذارد.

بنابراین؛ چنانچه قصد سفارش این وسیله را به فراوریی میز ناهار خوری دارید مهم است که با در نظرگرفتن فاکتورهایی خاص، یک انتخاب تخصصی داشته باشید. به آنچه که در ادامه بیان نموده ایم، توجه کنید.

  • اعضای خانواده شما چند نفر است؟ آیا به طور منظم مهمانی برگزار می کنید؟ این سوالات به شما یاری می نماید تا حداکثر ظرفیت میز را در نظر بگیرید.
  • طول و عرض اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه را در نظر گرفته و با رعایت فاصله استاندارد از دیوارها و سایر عناصر، میز مد نظر را تهیه کنید.
  • به جهت برخورداری از برترین کارنمودهای میز، مواد مناسب و برترین جنس را برای آن انتخاب کنید. هرکدام از متریال هایی که در عنوان سوم مقاله معرفی کردیم، زیبایی خاصی دارند اما نباید از معایب آنها ساده گذشت . به طور مثال سنگ ها قابلیت بالایی در جذب لکه ها دارند و درصورت ترک خوردن، به سختی ترمیم می شوند .
  • میز ناهارخوری را یک عنصر مستقل در نظر نگیرید. درواقع این وسیله بخشی از اتاق است و پالت رنگی آن باید مطابق با دکوراسیون کلی محیطی باشد که در آن قرار می گیرد.

فراورینماینده میز ناهار خوری مدرن

کارخانه صنعتی تهران دکور فراورینماینده میز ناهار خوری مدرن در مدل ها و ظرفیت های گوناگون می باشد. این مرکز با تجربه 20 سال ساخت این کالا، توانسته است محصولات با کیفیت و زیبایی را به تمام نقاط کشورمان ایران عرضه کند.

برترین قیمت میز ناهار خوری مدرن

برترین قیمت میز ناهار خوری مدرن را می توان از مجموعه هایی که این محصول را فراوری می نمایند دریافت نمود. وقتی ما از نمایشگاه ها این کالا را تهیه می کنیم؛ بدون شک 30 درصد مبلغ آن بیشتر از کارخانه ارائه می شود.

میز ناهار خوری مدرن را از کجا بخرم؟

هیچ چیز به مقدار یک میز زیبا، نمی تواند دکور شما را خاص و لاکچری جلوه دهد . البته مهم است که شما با یاری محصولات چه برندی، به منزل خود محیطی زیبا و آرامش بخش می دهید. در فروشگاه میز ناهار خوری مدرن تهران دکور، شما قادر به یافتن تازهترین و مجذوب کننده ترین محصولات هستید.

مهم ترین قابلیتی که ایران کالا به منظور راحتی و تسریع کار مشتریان خود در نظر گرفت، امکان سفارش اینترنتی در کنار خرید حضوری بود. شما در وبسایت اینترنتی تهران دکور، می توانید به خرید دلچسب طیف متنوعی از آیتم های دکوراسیون دست یابید.

جمع بندی

میز ناهار خوری مدرن، در تنوعی از جنس، طراحی و رنگ، از عناصر محبوب مورد استفاده به وسیله نسل های امروزی است و توانسته کارایی و بازدهی فوق العاده ای را برای اعضای خانواده به ارمغان بیاورد و در سرو وعده های غذایی تجربه ای دلپذیر باشد.

منبع: اتاق
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 13 شهریور 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2477

به "انتخاب میز ناهار خوری مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب میز ناهار خوری مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید