اعتصاب 3 روزه صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: تصمیم مالکان صندلی های عرضه سوخت ایتالیا برای برپایی اعتصاب 3 روزه رانندگان این کشور را با مشکلاتی طاقت فرسا روبرو خواهد نمود.

اعتصاب 3 روزه صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورو نیوز؛ در حالی که مالکان صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا برای شروع اعتصاب 3 روزه آماده می شوند، رانندگان این کشور برای تامین سوخت مورد احتیاج خود با مسائل زیادی روبرو هستند.

مالکان صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا بر این باورند که اقدام شرکت های نفتی در افزایش قیمت سوخت، صندلی کسب و کار آنان و هزاران فرصت شغلی را به شدت به خطر انداخته است.

قیمت بنزین در ایتالیا پس از هلند بالاترین رکورد در بین کشورهای اروپایی به شمار می رود. قیمت هر لیتر بنزین در ایتالیا به بیش از 1.836 یورو می رسد.قیمت دیزل در ایتالیا نیز به بیش از 1.739 یورو رسیده که بالاترین رقم در بین کشورهای اروپایی است.

شرکت های کوچک و مالکان صندلی های عرضه سوخت دولت ایتالیا را به کوشش ناکافی برای جلوگیری از اقدام شرکت های نفتی در افزایش قیمت سوخت متهم نموده اند ولی دولت ایتالیا اعلام نموده است که همه کوشش خود را انجام داده است.

وزیر توسعه مالی ایتالیا نیز در این باره تاکید نمود: من از شرکت های نفتی خواسته ام تا شرایط سخت مالی ایتالیا و وضعیت درآمدی خانوارهای ایتالیایی را در نظر بگیرند و هزینه سوخت را افزایش ندهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 395

به "اعتصاب 3 روزه صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب 3 روزه صندلی های عرضه سوخت در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید