از جیب خودم برای پرسپولیس هزینه کردم، مسائل تا یک ماه دیگر حل گردد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون صبح امروز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به شرایط تیمش برای دیدار روز پنجشنبه برابر ماشین سازی گفت: روز گذشته تمرین را تعطیل کردیم . در بازی محبت آمیز که برگزار کردیم به بازیکنانی میدان دادیم که مقابل شاهین بازی نکرده بودند. در این یکی دو روز هم استراحت خوبی را داشتیم.

از جیب خودم برای پرسپولیس هزینه کردم، مسائل تا یک ماه دیگر حل گردد

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: این استراحت مهم بود چون بعد از فیفا دی نتوانسته بودیم استراحت کنیم. اکنون هم شرایط تیم با توجه به پنج گلی که زدیم خوب است.

وی درباره جلسه اخیر خود با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه تاکید نمود: هر هفته یک جلسه با مدیرعامل باشگاه داریم و این مساله عادی است. اگر بخواهیم تصمیم بزرگ بگیریم آن را عملی می کنیم.

کالدرون در مورد هت تریک علی علیپور در بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر توضیح داد: از اینکه علیپور روحیه خود را به دست آورد خوشحالیم. او می خواست گل بزند. همواره گفته ام تیم باید خوب کار کند تا به مهاجمان یاری کند. فلسفه فوتبال من دقیقا همین است که تیم خوب کار کند و برای مهاجم خود موقعیت خلق کند.

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب زمین چمن مناسب برای انتقال تمرینات تیم توضیح داد: دیروز از چمن مصنوعی درفشی فر بازدید کریم. امکانات آنجا خوب است اما کیفیتش نه! این موضوع می تواند برای بازیکن خطرناک باشد. به همین خاطر باید جای بهتری را پیدا کنیم که صدمه ای به بازیکن وارد نکند.

سرمربی پرسپولیس درباره شادی گل مهدی ترابی برای گلزنی مقابل پیکان گفت: من فارسی نمی توانم بخوانم. بازیکنان راجع به این مسائل خودشان صحبت می نمایند و تصمیم می گیرند. علی علیپور هم در بازی با شاهین شعاری نوشته بود که اگر شعارهای آنها بد باشد، باشگاه به او هشدار و تذکر خواهد داد. برای من مهم این است بازیکنان گل بزنند.

کالدرون اضافه نمود: هر دیدار برای ما حکم فینال دارد و همه می خواهند ما را ببرند. من به تازگی آمده ام و فلسفه ام احتیاج به زمان دارد که پیاده کنم. در بازی قبل دیدید که چه توانایی هایی داریم. ما احتیاج به امتیاز داریم و باید بازی پیش روی خود را ببریم.

کالدرون درباره احتمال کنار گذاشتن جونیور براناندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس، تاکید نمود: از باشگاه بپرسید. من اگر بازیکنی را نخواهم به او بازی نمی دهم.

وی درباره شایعات منتشر شده در مورد بندهای فسخ قرارداد جونیور توضیح داد: قرارداد او را ندیده ام و نمی دانم به چه شکل است. اطلاعاتی درباره مبلغ قرارداد ندارم. ما در ماه دسامبر میلادی، برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مهاجم خوب می خواهیم. یک مهاجم آوردیم که گزینه نهم بود و با این قیمت ها بازیکن با تجربه نمی آید ولی می توانید بازیکن جوان بگیرید.

کالدرون در موردمشکلات اقتصادی موجود در پرسپولیس گفت: از مدیر باشگاه خواستم طلب سال گذشته بازیکنان پرداخت گردد. من هم چهار ماه اینجا هستم و انتظار دارم قرارداد من و دستیارانم پرداخت گردد.

سرمربی پرسپولیس در انتها گفت: حتی از جیب خودم هزینه هایی کردم که باشگاه هنوز آن را به من پس نداده است. این ها اولویت های ماست و باید آنها تا دسامبر حل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 695

به "از جیب خودم برای پرسپولیس هزینه کردم، مسائل تا یک ماه دیگر حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از جیب خودم برای پرسپولیس هزینه کردم، مسائل تا یک ماه دیگر حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید