پرسپولیس اسیر گرداب بی دقتی در باخت آسیایی

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، نوار چهار پیروزی متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با باخت یک بر صفر مقابل الوحده امارات قطع شد تا سرخ ها در سرانجام هفته پنجم این مسابقات با 12 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

پرسپولیس اسیر گرداب بی دقتی در باخت آسیایی

سرخپوشان در حالی از الوحده شکست خوردند که در بازی رفت خود با همین نتیجه توانستند نماینده امارات را از پیش رو بردارند اما در ملاقات برگشت شاگردان تن کاته در الوحده نتیجه را جبران کردند.

پرسپولیس در حالی سه امتیاز این ملاقات را از دست داد که 68 درصد مالکیت توپ در اختیار داشت اما نتوانست با وجود استفاده از تمام فضاها به گل برسد.

شاگردان یحیی گل محمدی 580 پاس در این بازی جابجا کردند که 86 درصد این پاس ها سالم به مقصد رسید.

همچنین کمال کامیابی نیا با دقت بالای 95 درصدی در پاس هایش یکی از بازیکنان مؤثر در خط میانی سرخپوشان محسوب می شد اما آنها در زدن ضربات نهایی با مشکل روبرو شدند تا الوحده به یاری تیرک دروازه اش که دو بار به لرزه در آورد به برد مهمی برسد.

پرسپولیس در بازی برگشت با الوحده، پنج موقعیت گلزنی با شانس بالای هفتاد درصد داشت اما محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان به سی درصد دیگر که گل نزدن بود توجه کردند تا پرسپولیس برای نخستین بار در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نه تنها بازنده میدان گردد بلکه گلی هم وارد دروازه حریف خود نکند. مسئله ای که سرخ ها در باخت های قبلی خود نیز با آن دست و پنجه نرم نموده بودند.

این تیم از زمان حضور یحیی گل محمدی در دو سال گذشته، تنها سه بار طعم شکست در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نموده بود و در تمامی باخت های خود مالکیت توپ بیشتری نسبت به تیم برنده داشت اما باز هم اسیر بی دقتی بازیکنان خود در زدن ضربات نهایی شد تا بازنده هفته پنجم گروه E لیگ قهرمانان 2021 لقب بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 پنجشنبه هفته جاری مقابل الریان قطر، آخرین بازی مرحله گروهی خود را برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1800

به "پرسپولیس اسیر گرداب بی دقتی در باخت آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس اسیر گرداب بی دقتی در باخت آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید