تور کانادا: اداره مهاجرت کانادا: بعضی خدمات حضوری ارائه می شوند، خبر کانادا

به گزارش کشتی کروز، خبرها حکایت از این دارند که آندسته از خدمات اداره مهاجرت که به صورت مجازی در دسترس نیستند از 21 سپتامبر به صورت حضوری قابل ارائه خواهند بود. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا هم اکنون در حال سنجش پروتکل ها و راهکارهای تازه برای ارائه خدمات حضوری در همه گیری کروناست. این دسته از خدمات که از فردا قابل ارائه به صورت حضوری هستند عبارت اند از:

تور کانادا: اداره مهاجرت کانادا: بعضی خدمات حضوری ارائه می شوند، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

  • شهروندی: Vancouver Expo مراکز برگزاری آزمون مجدد دانش شهروندی و مصاحبه ها را برای تعداد معینی از متقاضیان افتتاح می نماید. تاریخ برگزاری آزمون متغاقبا به وسیله ایمیل به متقاضیان اطلاع داده خواهد شد.
  • اقامت دائم: اداره مهاجرت کانادا دفاتر ارائه دهنده خدمات مرتبط با اقامت دائم را در اتوبیک، انتاریو، کبک و مونترال بازگشایی خواهد نمود. افرادی که می بایست کارت اقامت دائم خود را دریافت نکند و یا در مصاحبه اقامت دائم شرکت نمایند به وسیله ایمیل تاریخ را خواهند فهمید.
  • پناهندگی: خدمات مرتبط با پناهندگی به صورت محدود در دفاتر اداره مهاجرت در کلگری، ادمونتن، همیلتن و آبشارهای نیاگارا انجام خواهد شد. اداره مهاجرت کانادا تاریخ برگزاری آزمون و مصاحبه به وسیله بخش آنلاین Canada Post به اطلاع متقاضیان خواهد رسید تا آنها مدارک و بیومتریک خود را ارائه نمایند. اداره مهاجرت بعلاوه اعلام نموده که اگر این پایلوت آزمایشی خوب جواب دهد دفاتر خود را در ونکوور، مونترال و اتوبیکوک به روی پناهجویان باز خواهد نمود.

اداره مهاجرت تاریخ جمع آوری بیومتریک را هم اعلام خواهد نمود. بعلاوه از طرف Service Canada با متقاضیان اقامت دائم در کانادا که منتظر ارائه بیومتریک خود هستند طی چند ماه پیش رو برای اعلام تاریخ دقیق تماس گرفته می گردد. افرادی که در منطقه ای نظیر تورنتوی بزرگ زندگی می نمایند که در آن تعداد بیشتری افراد منتظر ارائه بیومتریک خود هستند ممکن است قدری بیشتر منتظر بمانند.

تدابیر ویژه امنیتی در دفاتر اداره مهاجرت کانادا

اداره مهاجرت کانادا برای حفاظت از جان و سلامتی کارکنان و متقاضیان تدابیر زیر را به کار می بندد:

  • از متقاضیان خواسته می گردد که قبل از حضور به هم رساندن در تاریخ مقرر پرسشنامه خوداظهاری پر نمایند.
  • پرسش ها بار دیگر هنگام حضور فیزیکی متقاضی در دفتر از او پرسیده می گردد تا امکان یا عدم امکان ورود او تعیین گردد.
  • همه باید ماسک بزنند، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند و از علایمی که تردد افراد را راهنمایی می نماید پیروی نمایند.
  • اگر متقاضی بیمار به نظر برسد تاریخ مصاحبه و انجام دادن کارهایش به زمانی دیگر موکول می گردد.

لازم به ذکر است از تاریخ 18 مارس اداره مهاجرت کانادا در واکنش به همه گیری کرونا خدمات خود را تعطیل کرد. طی چند ماه اخیر خدمات مهاجرتی هر جا که ممکن بوده به صورت مجازی ارائه شده و اما خدمات به طور کلی کاهش قابل ملاحظه ای داشتند. آژانس سلامت عمومی کانادا و مقامات مسئول سلامت منطقه ای رهنمودها و توصیه هایی را برای ارائه خدمات طی همه گیری کرونا ارائه می نمایند. اداره مهاجرت بر دفاتری که خدمات حضوری ارائه می نمایند نظارت دارد تا برنامه خود را برای بازگشایی بیشتر و ارائه خدمات بیشتر به صورت حضوری در آینده تعیین کند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2068

به "تور کانادا: اداره مهاجرت کانادا: بعضی خدمات حضوری ارائه می شوند، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: اداره مهاجرت کانادا: بعضی خدمات حضوری ارائه می شوند، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید