اتفاق جدیدی در مطالعات کمربند جنوبی رخ نداده است، پای قول مان هستیم

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه تا به امروز اتفاق جدیدی در مورد پروژه کمربند جنوبی مشهد و مطالعات آن رخ نداده است، گفت: اگر مطالعات زیست محیطی پروژه، ساخت کمربند را به صلاح شهر نداند کمربند را نخواهیم ساخت.

اتفاق جدیدی در مطالعات کمربند جنوبی رخ نداده است، پای قول مان هستیم

محمدرضا کلائی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه ها مبنی بر اینکه مشاور محیط زیستی کمربند جنوبی به اجرا نشدن این پروژه رأی داده است، اظهار کرد: ما نسبت به گذشته با هیچ شرایط جدیدی روبرو نیستیم. هنوز مطالعات زیست محیطی پروژه کمربند جنوبی در حال تحویل گیری است.

وی با اشاره به اینکه کمربند جنوبی در طرح های بالا دستی لحاظ شده است، اضافه کرد: تا به امروز اتفاق جدیدی در مورد پروژه کمربند جنوبی مشهد و مطالعات آن تمام نشده است.

شهردار مشهد بیان نمود: همان طور که ما از روز اول به مردم قول داده ایم تا زمانی که پیوست زیست محیطی پروژه ای را تاکید نکند آن را نخواهیم ساخت، همچنان پای این قول هستیم.

کلائی مطرح نمود: ما روز اول حرف شفافی را به مردم زدیم که همچنان روی حرف خود هستیم. اگر مطالعات زیست محیطی، ساخت پروژه کمربند جنوبی مشهد را تاکید کند و آن را برای شهر اجباری و لازم بداند، ما نیز ساخت کمربند جنوبی را انجام می دهیم.

شهردار مشهد اعلام نمود: اگر مطالعات زیست محیطی پروژه، ساخت کمربند را مغایر و به صلاح شهر نداند کمربند را نخواهیم ساخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1624

به "اتفاق جدیدی در مطالعات کمربند جنوبی رخ نداده است، پای قول مان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق جدیدی در مطالعات کمربند جنوبی رخ نداده است، پای قول مان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید