آدرنالین واقعی در این ماجراجویی های ویتنام

به گزارش کشتی کروز، ماجراجویی در ویتنام

ضروری است که برای یک بار هم که شده به این یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان سفر کنید تا هم لذت ببرید وهم همزمان ضربان قلبتان را بالا ببرید، نظر شما چیست؟ اگر نظرتان مثبت است و با ما موافقید نوبت آن رسیده که بپرسید این جای دیدنی کجاست؟ این جای جذاب ویتنام است، جایی که زیبایی آن بی حد و حصر است و حرف ندارد و از طرفی ماجراجویی در ویتنام هم خیلی معروف است. در اینجا خبرنگاران تعدادی از این فعالیت های هیجانی را به شما معرفی می نماید تا حسابی هوش از سرتان بپرد!

آدرنالین واقعی در این ماجراجویی های ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

اسکی روی شن

موی نی Mui Ne یکی از منطقه های ویتنام است که به خاطر ورزش های هیجانی ای که در آن می توان انجام داد معروف شده است و حتی برخی ها این منطقه را پایتخت فعالیت های ماجراجویانه در تمام آسیا می دانند! در هر صورت مطمئن باشید اگر به این منطقه بروید هیجان خیلی زیادی در انتظارتان خواهد بود اما یکی از فعالیت های ماجراحویانه ای که در سفر به ویتنام و این منطقه می توانید تجربه کنید، اسکی روی شن از بهترین های ماجراجویی در ویتنام است. تصور کنید آفتاب تازه طلوع نموده و شما در حال بالا رفتن از تپه های شنی نرم هستید.در این زمان شن ها داغ نیستند و دمای مناسبی دارند و بنابراین بهترین زمان برای لذت بردن از اسکی روی شن هستند. یک جمله را بدون هیچ شک و تردیدی می توان گفت و این است که موی نی دومین مقصد گردشگری برتر برای اسکی روی شن است.

راهپیمایی در کوه فانسیپان

اگر دنبال ماجراجویی در ویتنام هستید، چرا سری به بلندترین قله این کشور نزنید؟ قله فانسپیان (Mount Fansipan) در این کشور 3143 متر ارتفاع دارد پس انتظار یک کوهپیمایی راحت و بی دردسر را نداشته باشید. این چالش هیجانی 3 روز زمان می برد و اگر بتوانید آن را از سر بگذارنید به قله می رسید. در حین راه باید با بادهای شدیدی که در جهت مخالف می وزند، راستا سخت و سراشیبی های تند و صخره های شیب دار روبرو شوید. به نظر می رسد باید دیوانه آدرنالین باشید که چنین کاری را انجام دهید، نه؟

دره نوردی

اگر تا حال کانیونینگ یا همان دره نوردی را امتحان نموده باشید پس مطمئنا می دانید که اصلا ورزش راحتی نیست و از طرفی خیلی سرگرم نماینده است. اما بهترین جای ویتنام برای امتحان کردن این تفریح کجاست؟ بدون شک دالات. چرا که این منطقه هم راستاهای راحت دره نوردی و هم راستاهای سخت دارد در نتیجه هم افرادی که مبتدی هستند و خیلی تجربه زیادی در دره نوردی ندارند می توانند آن را امتحان نمایند و هم حرفه ای ها. یکی از خوبی ها دره نردی این است که هم هیجان وهم مهارتتان را به اندازه کافی به چالش می کشد. کسی را هم پیدا می کنید که از شنا کردن، پیاده روی، سر خوردن و پریدن از بالای صخره داخل آبشار بدش بیاید؟

کایاک سواری

در ویتنام جاهای زیادی وجود دارد که در آن ها می توانید کایاک سواری کنید اما مطمئنا بهترین جا برای این کار خلیج ها لونگ (Ha Long) است. در این خلیج صدها جزیره زیبای کوچک واقع شده است. این خلیج در بیشتر روزها پوشیده از مه غلیظ است و در نتیجه چشم انداز بی نهایت جذابی دارد و به همین دلیل هم درفهرست میراث دنیای یونسکو واقع شده است اگر چه تعداد قایق هایی که در این خلیج کایاک سواری می نمایند زیاد است اما با این حال هنوز هم جاهای بکر زیادی در آن وجود دارد. یکی از بهترین های ماجراجویی در ویتنام پس منتظر چه هستید؟ به این خلیج برید یک کایاک اجاره کنید و بین جزیره ها پارو بزنید و به غارهایی بروید که تا حالا هیچ کسی نرفته و ندیده!

موتور سواری از هوچی مین به هانوی

رانندگی در جاده های ویتنام به خودی خود ماجراجویی است و اجاره یک موتور سیکلت و راندن آن در جاده این ماجراجویی را پر هیجان تر می نماید. بنابراین اگر دنبال ماجراجویی در ویتنام هستید باید یکی از این موتور سیکلتها را اجاره کنید و راستا هو چی مین به هانوی و یا برعکس آن را رانندگی کنید. بزرگترین خوبی این کار این است که هم آزادی عمل بیشتری در راستا دارید و هم یک کشور دیگر را با تمام وجود گشته اید!

غواصی

شاید شنیدن نام ویتنام چندان شما را یاد غواصی نیندازد اما باور کنید در این کشور فرصت های غواصی ای در انتظارتان است که امکان ندارد در هیچ جای دیگر بتوانید مثل آن را تجربه کنید. اصلا نمی توانید در برابر آن مقاوت کنید! از آن جا که غواصی در این کشور یکی از تفریحات جدید است، روز به روز مکان های بیشتری برای این فعالیت ماجراجویانه کشف می گردد که همان طور که می توان حدس زد حیات آبی بکر و دست نخورده ای دارد، به احتملا زیاد شنیدن همین یک جمله برای وسوسه کردنتان برای این کار به اندازه کافی، کافی باشد! بنابراین اگر غواصی در آب های ویتنام را امتحان کردید مطمئن باشید که با ماهی ها، کوسه ها، صخره های مرجانی و موجودات دریایی جدیدی روبرو خواهید شد. بهترین فصل غواصی در این کشور از ماه مارچ تا اکتبر است که زمان خوبی برای کشف ناشناخته ها و بهشت زیر آب است!

غارنوردی

درست است که شماره آخر این فهرست به غارنوردی اختصاص داده شده اما این به آن معنا نیست که این ورزش اهمیت کمتری به نسبت بقیه دارد. هیچ لیست ماجراجویی در ویتنامی بدون این فعالیت کامل نخواهد شد. غار پیشنهادی ما کدام است؟ بی هیچ شک و تردید غار سون دونگ (Son Doong) که بزرگ ترین غار دنیا است. این غار به اندازه ای عظیم است که یک هواپیمای بویینگ B747 به راحتی می تواند در آن پرواز کند. تجربه غارنوردی در سون دونگ از آن دست تجربه هایی است که در زندگی هر کی ممکن است یکبار اتفاق بیفتد. این غار در پارک ملی Phong Nha-Kẻ Bàng واقع شده و در استان Quảng Bình واقع شده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 323

به "آدرنالین واقعی در این ماجراجویی های ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدرنالین واقعی در این ماجراجویی های ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید