10 تا از پرطرفدارترین ورزش ها در پوکت تایلند

به گزارش کشتی کروز، در پوکت به عنوان یک جزیره استوایی، امکان انجام ورزش هایی که هم به دریا و هم به خشکی ربط دارند، وجود دارد و می توان انواع مختلفی از ورزش ها را انجام داد. 10 مورد از ورزش هایی که در زیر آمده اند را اغلب مسافرانی که به پوکت سفر می نمایند، انجام می دهند. مطمئن باشید در پوکت می توانید ورزشی که مطابق با سلیقه تان باشد را پیدا کنید. اگر پیدا نکردید هم می توانید حمام آفتاب بگیرید که در پوکت همواره مهیا می باشد.

10 تا از پرطرفدارترین ورزش ها در پوکت تایلند

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

1- غواصی با ماسک اکسیژن

غواصی در تایلند و بخصوص در پوکت، به خاطر محل های قابل توجه برای غواصی، یکی از ده مورد اول کارهایی است که توریست ها در تایلند می توانند انجام دهند. در غواصی با ماسک اکسیژن می توانید آبهای شفاف و تمیز، مرجان های زیبا و مجموعه رنگارنگی از زندگی دریایی را ببینید.

2- غواصی با لوله تنفسی

آبهای استوایی دریای آندامان به خاطر آرام بودن، مطبوع و ملایم بودن و زندگی دریایی بسیار زیبا، برای غواصی با لوله تنفسی ایده آل است. غواصی با لوله تنفسی را می توان در تمام طول سال در پوکت انجام داد، اما بهترین زمان برای این کار نوامبر - آوریل است. در برخی از سواحل، امکان اجاره لوازم غواصی با لوله برای یک روز وجود دارد و در تعداد زیادی از فروشگاههای اطراف جزیره هم انواع ماسک ها و لوله های تنفسی را می فروشند.

3- اسپا یا ماساژ

در آسیا مفهوم اسپا و ماساژ روی جنبه روحانی و طبیعی متمرکز است و این جنبه های اسپا و ماساژ، برگرفته از سنت های مدیتیشن، احترام به طبیعت و تمایل برای بدست آوردن سلامت جسمی و روحی می باشد که مهمترین نکته برای حفظ سلامت و زیبایی اند. اگر در پوکت اسپا را امتحان کنید، شکی نداشته باشید که به آرامش و آسودگی خیال می رسید.

4- گلف

برای بازی کنان گلف با هر معیاری که مد نظر دارند، احتمالا جزیره پوکت، جذاب ترین نقطه برای ضربه زدن به توپ گلف است. در حالیکه دیگر مقصد ها در تایلند دارای زمین های گلف خوبی هستند، فقط در پوکت است که می توانید از گلف درجه یک همراه با سواحل آفتابی و غواصی در تپه های مرجانی و امتحان انواع غذا ها در رستوران های نزدیک زمین گلف و ساحل و تفریحات شبانه متنوع، لذت ببرید.

5- هانامان پرنده

اگر جزو کسانی هستید که با سرعت پیش رفتن در جنگل از ارتفاع 40 متری را دوست دارید، هانامان پرنده در کاتا، دقیقا همان چیزی است که برای شما مناسب است. با هانامان پرنده می توانید در یک راه هوایی مستقیما به تفحص و گشت و گذار در جنگل بپردازید.

6- موج سواری

از دیگر ورزش هایی که در پوکت می توانید انجام دهید، موج سواری است و سواحل غربی پوکت برای موج سواری بسیار مناسب و بهترین جا برای این کار هستند. در پوکت سالانه سه مسابقه موج سواری برگزار می گردد.

7- مینی گلف

دینو پارک یک زمین بازی مینی گلف و رستوران است که دقیقا بین سواحل کارون و کاتا در خود جاده ساحلی قرار گرفته است. در دینو پارک، زمین بازی 18 سوراخه با تم دایناسور و همینطور رستورانی با تم سنگ اتشزنه و چیزهای زیادی با تم دایناسور وجود دارد.

8- اسکی کابلی و تخته سواری

اسکی کابلی و تخته سواری در نزدیکی آبشار کاتا یکی از سرگرم کننده ترین و چالش برانگیز ترین ورزش ها در پوکت است. چه یک فرد مبتدی باشید چه حرفه ای می توانید از سواری های هیجان انگیزلذت ببرید. این سواری ها شامل اسکی روی آب، موج سواری به صورت خوابیده و نشسته روی تخته در دریاچه بزرگ آب شیرین است.

9- پارک آبی جنگل آبپاشی (اسپلش جانگل)

پارک آبی جانگل آبپاشی(اسپلش جانگل) در ساحل Mai Kao واقع در جنوب تایلند، یک پارک آبی بی رقیب است که یک روز عالی را برای علاقه مندان، با سرسره ها و سواری های آبی هیجان انگیز، بوجود می آورد. اگر به دنبال جایی هستید که بچه ها را برای گذراندن یک روز پر از هیجان به آنجا ببرید، پارک آبی اسپلش جانگل، بهترین گزینه می باشد.

10- فیل سواری

فیل سواری یک ورزش معروف در پوکت است، حتی اگر فیل ها جز گونه های بومی جزیره نباشند و از شمال تایلند به اینجا آمده باشند. در پوکت بین 15 تا 20 کمپ فیل سواری وجود دارد و بزرگترین کمپهای فیل سواری را می توان در جزیره پوکت پیدا کرد.

منبع: نت تای
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 437

به "10 تا از پرطرفدارترین ورزش ها در پوکت تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 تا از پرطرفدارترین ورزش ها در پوکت تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از پرطرفدارترین ورزش ها در پوکت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید