663 واحد مسکن مهر در استان مرکزی نیمه تمام است

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان مرکزی که با حضور احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه های مسکن مهر در اراک برگزار گردید، گفت: از 663 واحد مسکونی مهر نیمه تمام در استان مرکزی، 431 واحد آن متعلق به شهر جدید امیرکبیر است.

663 واحد مسکن مهر در استان مرکزی نیمه تمام است

آقازاده اعلام کرد: با موقعیتی که شهر جدید امیرکبیر دارد، ظرف مدت یک هفته آینده وضعیت ادامه کار مسکن مهر در این شهر بایستی معین تکلیف گردد.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: البته دستگاه های خدمات رسان در زمینه تسریع خدمات رسانی به شهر جدید امیرکبیر اراک روند مطلوبی دارند که با ادامه این روند، شرایط مستعدی برای این شهر رقم می خورد.

آقازاده با اشاره به اینکه مشکل تامین آب آشامیدنی شهر جدید امیرکبیر رفع شده است، ادامه داد: باید همه فعالیت ها و پیگیری های لازم برای اتمام پروژه های مسکن مهر در استان مرکزی به کار گرفته گردد تا در سرانجام امسال پرونده مسکن مهر در استان مرکزی بسته گردد.

استاندار مرکزی بیان کرد: سعی بر این است به نحوی عمل گردد که از جمله استان های برتر و پیشرو در اتمام پروژه مسکن مهر باشیم و دستگاه های مطئول و مرتبط نیز در این زمینه پیگیری لازم را به انجام برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 250

به "663 واحد مسکن مهر در استان مرکزی نیمه تمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "663 واحد مسکن مهر در استان مرکزی نیمه تمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید