تور استرالیا ارزان: 10 خیابان جالب که در سیدنی باید ببینید

به گزارش کشتی کروز، تور سیدنی استرالیا

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا و احتمالا شناخته ترین شهر برای مردم دنیا می باشد. این شهر جاذبه های فراوانی دارد که بازدید از آن ها در تور سیدنی حتما توصیه می گردد. اما در این بین، اگر شما می خواهید به سیدنی سفر کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از بعضی از خیابان های آن که خبرنگاران برایتان فراهم نموده نیز، تماشا کنید. در تور سیدنی، با شهری آشنا می شوید که هیچ گونه کمبودی از بابت محله های هیجان انگیز و خیابان های جالب ندارد. از آن هایی که در کنار ساحل جا خوش نموده اند و می توانید شب و روز از منظره ها زیبایشان لذت ببرید، تا آن هایی که در فضای پرهیاهوی شهر دیده می شوند. در ادامه با 10 مورد از برترین خیابان های سیدنی همراه ما باشید:

تور استرالیا ارزان: 10 خیابان جالب که در سیدنی باید ببینید

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

1- خیابان آکسفورد، پدینگتون | Oxford Street, Paddington

به خرید علاقه دارید؟ خوب است بدانید که خیابان آکسفورد خود را به عنوان یکی از برترین های خرید در شهر سیدنی، ثابت نموده است. شما می توانید یک روز کامل را در این خیابان که به چهارراه بوندی (Bondi) می رسد، بگذرانید و از خرید میان صدها فروشگاه مختلف لذت ببرید.

فروشگاه های معتبری، از هر نوع برندی که بخواهید در این خیابان وجود دارند. به همین علت است که در تور سیدنی یکی از محبوب ترین خیابان ها، همین خیابان آکسفورد شناخته شده است. بعلاوه کافه و رستوران های مختلفی در طول آن وجود دارند که هر زمان احساس خستگی کردید، با انتخاب یکی از آن ها استراحت نمایید.

2- خیابان گولد، ساحل بوندی | Gould Street, Bondi Beach

اگر این خیابان را با بقیه مقایسه کنیم، شاید کوچک به نظر برسد، اما خیابان گولد یکی از جالبت ترین هاست که کمی دورتر از ساحل بسیار معروف بوندی واقع شده است. زمانی که به خیابان باریک و یک طرفه گولد بروید، می توانید بوتیک های بسیار شیک و جذابی را مانند فروشگاه Saturdays NYC و Tuchuzy را پیدا کنید.

در کنار برندهای خاص و معروف خیابان گولد، یکی دیگر از تجربه های معروف این منطقه فروشگاهی به نام Earth Food است که در آن می توانید انواع و اقسام خوراکی های مختلف و هیجان انگیز را ببینید و خریداری نمایید.

3- جاده بوندی، بوندی | Bondi Road, Bondi

تا اینجا این نام را زیاد شنیدید، پس حالا به معرفی خیابان اصلی و یا جاده بوندی می پردازیم که از بایدهای تور سیدنی می باشد. زمانی که به خیابان گولد بروید، تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید جاده بوندی را ببینید که در بالای تپه ای قرار گرفته و در مقایسه با ساحل بوندی، کمی حس محلی تر و استرالیایی تر به شما می دهد.

جاده بوندی، تعدادی از برترین رستوران های شهر را در خود جای داده است که از میان آن ها می توان به رستوران Canadian، The Stuffed Beaver، SEFA Kitchen و Panama House اشاره نمود. تجربه خوردن غذا در یکی از این رستوران ها را از دست ندهید.

4- خیابان کینگ، نیو تاون | King Street, Newtown

این خیابان نقطه ظهور، بخش مدرن نیو تاون می باشد. گردشگرانی که به تور سیدنی می فرایند، بسیار علاقه دارند از این خیابان بازدید نمایند، اما چرا؟ خیابان کینگ یکی از جاهایی است که برترین رستوران ها، بوتیک ها و کافه های شهر در آن قرار دارند. در طول روز معمولا افراد زیادی را می بینید که از این خیابان بازدید می نمایند و شب ها نیز، افراد با همسفرها و یا خانواده هایشان به رستوران های گوناگون این خیابان می فرایند.

یکی از پیشنهادهای ما رستوران Bloodwood است!

5- جاده گلبپ پوینت، گلِب، Glebe Point Road, Glebe

قهوه نوشیدنی محبوب شماست!؟ عاشق کتاب و کتاب خوانی هستید؟! به تور سیدنی رفته اید؟! پس حتما جاده گلب پوینت برای شما جایی است که احساس بودن در خانه خواهید کرد. برترین کتاب فروشی های شهر سیدنی در این خیابان قرار گرفته اند. یکی از معروف ترین آن ها کتابفروشی Cornstalk است که حدود 4 هزار کتاب مختلف را دارا می باشد.

نگران نباشید! قهوه را فراموش ننموده ایم. شما می توانید به یکی از کافه های جالبی بروید که در بالکن خانه های سنتی در این منطقه قرار گرفته اند.

6- جاده بارنجوی، اَوِلون | Barrenjoey Road, Avalon

شمالی ترین محله در سیدنی که اولون نام دارد، جاده ای در خود جای داده که به نام بارنجوی شناخته شده است. شما با رفتن به این جاده حس می کنید که صدها کیلومتر از مرکز شلوغ شهر دور شده و انگار در یک روستای ساحلی وجود دارید. در کنار این جاده، برای شما کافه هایی وجود دارد که از بایدهای تجربه در آن جاست.

در بازدید از بارنجوی، این 3 مورد را نباید فراموش کنید:

  • Smalltown Coffee
  • Bookoccino Bookstore
  • Avalon Cinema

7- خیابان دارلینگ | Darling Street, Balmain

خیابان دارلینگ را می توان قلب تپنده محله ای بی نظیر به نام بالمِین، دانست. این خیابان از بالای محله آغاز می گردد و درست تا پایین رودخانه ادامه می یابد. دارلینگ نیز، از آن خیابان هایی می باشد که برای خرید و گشت و گذار در میان فروشگاه ها مناسب است.

پیشنهاد ما این است که یکی از رستوران های محبوب خیابان دارلینگ که غذای ترکی سرو می نماید، را تجربه کنید: Efendy

8- خیابان کراون، سِری هیلز | Crown Street, Surry Hills

سری هیلز، جایگاه خود را در میان برترین نقطه های سیدنی از نظر داشتن رستوران و کافه به رخ می کشد. البته خیابان کراون در این محله، مهم ترین نقش را در این میان بازی می نماید. این خیابان پر از کافه و انواع و اقسام رستوران هایی است که در آن می توانید هر چه را که بخواهید، پیدا کنید.

9- خیابان کورسو، منلی | The Corso, Manly

یکی از ویژگی های خوب خیابان کورسو این است که در بیشتر قسمت هایش، تنها عابرین پیاده می توانند رفت و آمد نمایند. شما در این خیابان می توانید فروشگاه های معروفی که تخته موج سواری و تجهیزات معرف به آن را می فروشند، پیدا خواهید کرد. بعلاوه کافه های متفاوتی نیز در آن دیده می گردد.

10- خیابان جورج، سیدنی | George Street, Sydney

یکی از معروف ترین خیابان هایی که در تور سیدنی باید به ان سر بزنید، خیابان جرج است. این خیابان از منطقه ایستگاه مرکزی آغاز شده و به بندر سیدنی در Circular Quay می رسد. این جا، همان منطقه ای است که می توانید پل هاربور را در آن مشاهده کنید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2161

به "تور استرالیا ارزان: 10 خیابان جالب که در سیدنی باید ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: 10 خیابان جالب که در سیدنی باید ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید