کواچ: برخورد فدراسیون والیبال صربستان اشتباه بود

به گزارش کشتی کروز، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال صربستان، خبر برکناری خود را از یکی از بازیکنانش شنیده است.

کواچ: برخورد فدراسیون والیبال صربستان اشتباه بود

به گزارش خبرنگاران، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی والیبال صربستان در خصوص برکناریش از از راهنمایی این تیم گفت: فدراسیون والیبال صربستان از نتایج تیم راضی نبود و اعتقاد داشت که تغییر سرمربی می تواند به نتایج بهتری برای تیم منتج گردد.

کواچ ادامه داد: من یک ماه پیش به صورت غیررسمی با زوران گاییچ (رئیس فدراسیون والیبال صربستان و سرمربی پیشین تیم های ملی صربستان و ایران) صحبت کردم. ما به این نتیجه رسیدیم که مقام چهارمی اروپا در سال 2021، پایین تر از حد انتظار بوده است و می شد نتیجه بهتری گرفت. من اصلا متوجه نشدم که منظور او از این صحبت ها، استعفای من است. من تصور کردم که فصل آینده می توانیم نتایج بهتری بگیریم و جبران کنیم.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر، تیم ملی صربستان شرایط خوبی ندارد اما اینکه هیچ کس در خصوص ادامه فعالیتم در تیم ملی با من تماس نگرفت، کار اشتباهی بود. تنها مارکو پودراشچانین (مدافع وسط تیم ملی صربستان) با من تماس گرفت و گفت که دیگر سرمربی تیم ملی نیستم.

کواچ در سال 2019 راهنمایی تیم ملی صربستان را بر عهده گرفت و بلافاصله تیمش را به مقام قهرمانی اروپا رساند اما در رسیدن به المپیک 2020 ناکام بود. او زمانی که راهنمایی تیم ایران را نیز بر عهده داشت به علت عدم اعتماد فدراسیون به توانایی های وی، پیش از مسابقات انتخابی المپیک 2016 برکنار شد و جای خود را به رائول لوزانو داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2055

به "کواچ: برخورد فدراسیون والیبال صربستان اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: برخورد فدراسیون والیبال صربستان اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید