خطوط کشتی کروز آمریکا تصمیم گرفتن باز در کارائیب لنگر بی اندازند

به گزارش کشتی کروز، در پی طوفان‌های ماریا و ایرما جزایر کارائیب دچار خسارت شدند و آسیب های جدی دیدند که این مورد باعث شد تا خطوط کشتی های کروز سفر به این ناحیه را متوقف کنند، اما بعد از فروکش کردن این طوفانها اکثر شرکت های کروز تصمیم به از سرگیری از مسیر گردشگری پرطرفدار شده اند.

خطوط کشتی کروز آمریکا تصمیم گرفتن باز در کارائیب لنگر بی اندازند

خطوط کشتیرانی کروز تصمیم گرفته‌اند به کارائیب و جزایری که به شدت از طوفان‌های ماریا و ایرما آسیب دیده‌اند، برگردند.

لس‌آنجلس تایمز گزارش داده است که خطوط کشتیرانی کارناوال (Carnival)، رویال کارابین اینترنشنال (Royal Caribbean International) و هلند آمریکا (Holland America)، همگی، در حال برنامه‌ریزی برای کشتیرانی و توقف در بندرگاه‌های کارائیب هستند.

شاید نتوان به روال گذشته برای کشتیرانی در این دریا برنامه‌ریزی کرد؛ بنابراین کشتی کروز باید برای بررسی خطوط آبی به صورت مستقیم با آژانس مسافرتی یا خط کروز خود در تماس باشند.

خط کشتیرانی کارناوال در ماه نوامبر به بندرهای گراند ترک (Grand Turk) و پورتوریکو (Puerto Rico) برمی‌گردد و در ماه ژانویه نیز در سنت توماس (St. Thomas) و سنت مارتین (St. Martin) توقف می‌کند. رویال کارائیب و هلند آمریکا هم در حال برنامه‌ریزی هستند تا در ماه ژانویه سفری به سنت توماس داشته باشند.

بیشتر بنادر اکنون باز هستند و متخصصان این صنعت از مسافران می‌خواهند که سفر خود را به این بندرها لغو نکنند. این موضوع از اهمیت اقتصادی توریست‌ها در این منطقه حکایت دارد.

میشل پیج (Michele Paige)، رئیس انجمن کشتیرانی کروز فلوریدا - کارائیب به هرالد میامی (Miami Herald) می‌گوید:

ما به سختی تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های سفر کشتی‌ها را برقرار کنیم، چون می‌دانیم که حیات آن مناطق به این موضوع بستگی دارد.

با توجه به لیست دقیقی که در سایت کروز کریتیک (Cruise Critic) منتشر شده است، بندرها در کی وست (Key West)، باهاما (Bahamas)، جمهوری دومینیکن (Dominican Republic) و سنت لوسیا (St. Lucia) و چند بندر دیگر باز هستند و می‌توان از آن‌ها برای مقاصد تجاری استفاده کرد.

کشتی‌های کروز نقش مهمی در حمل‌ونقل محموله‌ها دارند و با انجام کارهای امدادی و کمک به تخلیه جزایر می‌توانند کمک زیادی به بازسازی جزایر کارائیب کنند.

منبع: travelandleisure.com
انتشار: 17 اسفند 1396 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 61

به "خطوط کشتی کروز آمریکا تصمیم گرفتن باز در کارائیب لنگر بی اندازند" امتیاز دهید

1 کاربر به "خطوط کشتی کروز آمریکا تصمیم گرفتن باز در کارائیب لنگر بی اندازند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط کشتی کروز آمریکا تصمیم گرفتن باز در کارائیب لنگر بی اندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید