کشتی های تفریحی گران قیمت را بشناسید

به گزارش کشتی کروز، احتمالا نام کشتی های کروز را شنیده اید اما این کشتی ها تنها کشتی ها مسافرتی نیستند، برخی ثروتمندان جهان مالک کشتی های تفریحی هستند که برای خودشان گنجینه ای به حساب می‌آیند در ادامه با چند مدل از انها خواهیم شد.

کشتی های تفریحی گران قیمت را بشناسید

مسافرت با کشتی کروز برای همه لذت‌بخش است و به افراد احساس آرامش می‌دهد. امروزه کشتی‌های تفریحی مجهز به آخرین فناوری‌ها هستند و تمام وسایل مورد نیاز و عالی‌ترین امکانات رفاهی را حتی گاهی بیشتر از هتل‌های پنج ستاره ارائه می دهند. کافه‌رستوران، استخرهای شنا و چیزی بیشتر از آن‌چه تصور می‌کنید، برای رفاه حال مسافران در این کشتی‌ها مهیا می باشد. مسلماً برای خرید کشتی‌های لوکس شخصی باید هزینه هنگفتی پرداخت شود.

کشتی آل سعید (300 میلیون دلار)

این کشتی کروز با توجه به نام صاحب آن سلطان قابوس بن سعید آل سعید که اهل عمان است، آل سعید نام‌گذاری شده است. کشتی آل سعید در زمان ساخت دومین کشتی بزرگ دنیا محسوب می‌شد و ساخت آن حدود 300 میلیون دلار هزینه برده است و ساختار آن از جنس آلومینیوم فوق‌العاده است. تعداد خدمه این کشتی 154 نفر هستند و جز خدمه، ظرفیت میزبانی از 70 نفر مهمان را نیز دارد.

کشتی تفریحی خیابان های موناکو (1 میلیارد دلار)

کشتی تفریحی به نام خیابان‌های موناکو یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین کشتی‌ها است. 650 میلیون دلار تفاوت بین این کشتی و کشتی شماره 3 است و قیمت آن تقریباً سه برابر است. این کشتی یک میلیارد دلاری هنوز در حال ساخت است. طراحی این کشتی فوق‌العاده برخلاف مدل‌های سنتی است که ما دیده‌ایم و دارای تمام امکاناتی است که روی دریای آزاد مورد نیاز است. این امکانات شامل سرویس‌های بهداشتی لوکس، ساحل اختصاصی، دریاچه مصنوعی، عرشه کشتی با طراحی ویژه، زمین تنیس، استخر، کافه و رستوران است. همچنین، طراحی و ساخت طبقه زیرین این کشتی به گونه‌ای است که امکان تماشای اعماق اقیانوس و ماهی‌ها وجود دارد. طراحی عرشه این کشتی الهام گرفته از مسیر موناکو گرند پریکس (Monaco Grand Prix) است.

کشتی تفریحی اکلیپس (قیمت برآوردی بین 450 میلیون دلار تا 1/2 میلیارد دلار)

در حال حاضر، قیمت دقیق ساخت چنین کشتی هیولایی را نمی‌دانیم، اما منابع مختلف هزینه‌های ساخت و لوازم جانبی لوکس این کشتی را حدوداً تا 1/5 میلیارد دلار نیز تخمین زده‌اند. این کشتی 70 خدمه دارد و صاحب آن یک میلیاردر روسی به نام رومان آبروماویچ است. برای این کشتی یک سیستم دفاعی خصوصی به‌ منظور شناسایی مزاحمان و افراد دوربین به دست نیز طراحی شده است. به این معنا که اگر شخصی قصد عکس‌برداری از کشتی را داشته باشد، با استفاده از فناوری نوری مدرن لنز دوربین مسدود می‌شود تا هیچ شخصی قادر به عکس گرفتن نباشد. این کشتی اتاق‌هایی برای 24 مهمان، دو سکو برای فرود بالگرد و زیردریایی خصوصی دارد.

کشتی تفریحی دبی (350 میلیون دلار)

این کشتی در گذشته با نام‌های متعددی شناخته شده بود و در ابتدا شاهزاده ثروتمند برونئی ساخت آن را با نام ستاره طلایی آغاز کرد، اما پس از آن شیخ محمد بن راشد المکتوم برای تکمیل پروژه ساخت کشتی، هزینه‌های مورد نیاز را پرداخت و آن را خریداری کرد. در حال حاضر، این کشتی متعلق به شیخ دبی است و دبی نام گرفته است. مهمان‌هایی که با این کشتی به خارج از کشور سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات منحصر به فرد این کشتی لذت فراوانی ببرند. امکانات این کشتی شامل استخر شنا، آب گرم، راه ‌پله شیشه‌ای و سکوی فرود بالگرد است. کشتی تفریحی دبی همانند شهری لوکس در آب شناور است که قابلیت میزبانی از 115 نفر را روی عرشه دارد. این کشتی یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌های دنیا است.

کشتی تفریحی سوپریات آ  (323 میلیون دلار)

کشتی تفریحی سوپریات متعلق به میلیاردر روسی اندری ملکنکو است. اندازه این کشتی نسبت به هزینه زیادی که صرف آن شده است، نسبتاً کوچک است. تعداد خدمه آن 42 نفر هستند و ظرفیت میزبانی از 14 مهمان را دارد. دکوراسیون این کشتی به نحوی طراحی شده است که در آن هر نوع امکانات مدرنی برای راحتی سفر فراهم شده است. روی عرشه کشتی سه استخر شنای هیجان‌انگیز وجود دارد و این استخرها طوری طراحی شده‌اند که شنا در همه آن‌ها برخلاف جهت جریان آب امکان‌پذیر است. این کشتی دو قایق اضافه نیز برای بازگشت به ساحل یا تفریح در آب دارد. اتاق مستر 6 نفر ظرفیت دارد. در کل این کشتی تفریحی به پیشرفته‌ترین فناوری و سیستم‌های سرگرمی مجهز است و دکوراسیون خارجی آن در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.

انتشار: 11 بهمن 1396 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 53

به "کشتی های تفریحی گران قیمت را بشناسید" امتیاز دهید

5 کاربر به "کشتی های تفریحی گران قیمت را بشناسید" امتیاز داده اند | 4.2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی های تفریحی گران قیمت را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید