کاسیاس: پس از دسیما به راموس گفتم تو رئیسِ لعنتی هستی!

به گزارش کشتی کروز، دروازه بان پیشین رئال مادرید از بازی خاطره انگیز رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2014 یاد کرد.

کاسیاس: پس از دسیما به راموس گفتم تو رئیسِ لعنتی هستی!

به گزارش خبرنگاران، ایکر کاسیاس که دوران درخشانی را در رئال مادرید بین سال های 1999 تا 2015 داشت و با این تیم 19 قهرمانی مختلف را تجربه کرد، از شب خاطره انگیزی یاد کرد که کهکشانی ها پس از 12 سال با رجحان 4 بر یک مقابل اتلتیکومادرید در تاریخ 24 مِی 2014 در ورزشگاه دالوز شهر لیسبون، دهمین قهرمانی (دسیما) خود در اروپا را جشن گرفتند.

در آن بازی روخی بلانکو با گل دقیقه 36 دیه گو گودین از رقیب همشهری خود پیش افتاد اما سرخیو راموس با گلی که در دقیقه 3+90 به ثمر رساند، بازی را به وقت های اضافه کشاند و در نهایت شاگردان کالو آنچلوتی با گل های گرث بیل، مارسلو و کریستیانو رونالدو رجحان را از آن خود کردند و فاتح اروپا شدند.

کاسیاس 39 ساله در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر درباره اینکه پس از آن بازی چه چیزی به سرخیو راموس گفت، گفت: پس از فتح دسیما به راموس گفتم تو رئیسِ لعنتی هستی و همیشه بازیکنی خواهی بود که دسیما را برای مان به ارمغان آورد. سپس بوسه ای به صورت سرخیو زدم.

وی اضافه کرد: خود من هم بابت اینکه پایان فاتح دسیما شدیم، تسکین پیدا کردم. برای هواداران مان خیلی مسرور بودم. ما مدت زمان زیادی بود که در تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان بودیم و کسب دسیما، طعم خاصی داشت. ما چند سال سخت را در اروپا سپری کرده بودیم و در نهایت پیروز شدیم پیروزیت مهمی را به دست بیاوریم.

دسیما اما بهترین خاطره کاسیاس از زمان حضورش در رئال مادرید نبوده است، تیمی که سه بار با آن قهرمان لیگ قهرمانان شده است. وی در این باره گفت: بهترین خاطره ام فینال سال 2000 بود که اولین قهرمانی ام را در لیگ قهرمانان تجربه کردم.

در فینال سال 2000 رئال مادرید با گلزنی های موریِنتس، مک منمن و رائول با نتیجه 3 بر صفر والنسیا را در ورزشگاه استادو فرانس از پیش رو برداشت و بر قله فوتبال اروپا ایستاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1234

به "کاسیاس: پس از دسیما به راموس گفتم تو رئیسِ لعنتی هستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسیاس: پس از دسیما به راموس گفتم تو رئیسِ لعنتی هستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید