چفرین با تأیید رسمی تعویق یورو 2020: به عنوان مدیران فوتبال مسئول حفاظت از سلامت مردم هستیم

به گزارش کشتی کروز، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا خبر تعویق یکساله یورو 2020 را تأیید و بر اهمیت حفظ سلامت بازیکنان، هواداران و دیگر اهالی دنیای فوتبال در بحبوحه شیوع کرونا تأکید کرد.

چفرین با تأیید رسمی تعویق یورو 2020: به عنوان مدیران فوتبال مسئول حفاظت از سلامت مردم هستیم

به گزارش خبرنگاران، الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) خبر تعویق یکساله جام ملت های اروپا که قرار بود ماه ژوئن (خرداد 1399) برگزار شود را تأیید کرد. این تصمیم یوفا با توجه به شرایط موجود در فوتبال قاره اروپا بعد از تعلیق سه هفته ای بیشتر لیگ های این قاره در نتیجه شیوع گسترده ویروس کرونا اتخاذ شده است.

اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال اروپا با حضور دبیران کل 55 اتحادیه و فدراسیون عضو و لیگ اروپایی امروز (سه شنبه) از طریق ویدئو کنفرانس جلسه ای اضطراری تشکیل دادند که نتیجه آن به تعویق افتادن یکساله یورو 2020 بود.

چفرین بعد از این جلسه به گفت: ما به عنوان مدیران یک رشته ورزشی نسبت به زندگی و نفس کشیدن افراد زیادی که این روزها با یک رقیب نامرئی و بسیار پرسرعت طرف هستند، مسئولیت داریم. در مواقعی مانند مقطع زمانی کنوینی است که جامعه فوتبال باید مسئولیت پذیری ، اتحاد و یکپارچگی اش را نشان دهد. سلامت هواداران، مربیان و بازیکنان و دیگر مسئولان باید اولویت شماره یک ما باشد. با وجود سخت و پرهزینه بودن تغییر زمان یورو 2020 ما تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد تا این کار به بهترین شکل انجام شود. با توجه اینکه کوپا آمه ریکا هم یک سال به تعویق افتاده است، اکنون باشگاه ها می تواند آسوده خاطر باشند که بازیکنان خود را برای به سرانجام رساندن لیگ های داخلی در اختیار خواهند داشت.

مسابقات یورو 2020 قرار بود امسال با حضور 24 تیم و در 12 شهر اروپا در تاریخ 11 ژوئن تا 11 جولای برگزار شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1050

به "چفرین با تأیید رسمی تعویق یورو 2020: به عنوان مدیران فوتبال مسئول حفاظت از سلامت مردم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چفرین با تأیید رسمی تعویق یورو 2020: به عنوان مدیران فوتبال مسئول حفاظت از سلامت مردم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید