پیولی: میلان در حال پیشرفت است اما هنوز مرتکب اشتباهات زیادی می شویم

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم فوتبال میلان معتقد است تیمش همچنان مرتکب اشتباهاتی می گردد، اما در جهت درستی قرار گرفته است.

پیولی: میلان در حال پیشرفت است اما هنوز مرتکب اشتباهات زیادی می شویم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی در واکنش به شکست 2 بر یک خانگی شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل لاتزیو در هفته یازدهم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: از دید من میلان در حال پیشرفت است. برای صندلی مان در جدول رده بندی و وضعیتی که داریم، البته کسب پیروزی مهم است، اما ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. برای اینکه روی دروازه لاتزیو خطرساز ظاهر شویم، دست به چند ریسک زدیم و سعی کردیم تا سرانجام این دیدار، بازی پایاپایی را به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: من بر این باورم که ما در راستا درستی قرار داریم. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که به پیشرفت مان در همین راستا ادامه دهیم. من در این بازی تیمی را دیدم که 95 دقیقه سخت جنگید. من میلان را تیمی ندیدم که به دردسر افتاده باشد یا ترسیده باشد و سرش را پایین انداخته باشد.

سرمربی روسونری توضیح داد: ما هنوز اما مرتکب اشتباهات زیادی می شویم، برای مثال وقتی باید توپ را حفظ کنیم، پاس می دهیم و برعکس. من زمانی که راهنمایی میلان را برعهده گرفتم در چهره بازیکنانم اضطراب و ترس دیدم، اما حالا چنین چیزی را در آنها نمی بینم.

پیولی در بخش دیگری از صحبت هایش اظهار داشت: اگر به هر دو گلی که ما خوردیم، نگاه کنید، می بینید که ما تعداد نفرات بیشتری نسبت به لاتزیو در محوطه جریمه مان داشتیم، اما بازیخوانی خوبی در آن دو صحنه که مرتکب به باز شدن دروازه مان شد، نداشتیم. اینها چیزهایی است که باید رویش کار کنیم و سریعتر به آن واکنش نشان دهیم.

میلان در حال حاضر با کسب 13 امتیاز از 11 بازی اول خود در فصل جاری سری A ایتالیا، در رده دوازدهم جدول رده بندی سری A ایتالیاست و با یوونتوس صدرنشین 16 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 610

به "پیولی: میلان در حال پیشرفت است اما هنوز مرتکب اشتباهات زیادی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: میلان در حال پیشرفت است اما هنوز مرتکب اشتباهات زیادی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید