پیشرفت چشمگیر شیائومی در بازار گوشی

به گزارش کشتی کروز، شرکت شائومی به واسطه فراوری گوشی و محصولات مربوط به دنیای فناوری در چند سال اخیر به یکی از عظیم ترین شرکت های چینی فعال در زمینه تکنولوژی تبدیل شده است.

پیشرفت چشمگیر شیائومی در بازار گوشی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، بخش عمده ای از فروش این شرکت مربوط به گوشی های هوشمند می گردد، اما نباید از سایر محصولات فراوری شده توسط شیائومی غافل شد و باید گفت شیائومی یکی از عظیم ترین شرکت های سازنده محصولات مربوط به لوازم جانبی و اکسسوری های موجود برای گوشی های هوشمند و همچنین لوازم خانگی است.

به تازگی نیز شرکت شیائومی گزارش اقتصادی اخیر خود را منتشر نموده است که نشان می دهد این شرکت توانسته است با فروش 46.6 میلیون گوشی و در آمد 7.2 میلیارد دلاری، موفقیت بسیار خوبی را در بین شرکت های چینی به دست آورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از شیائومی، این شرکت توانسته است میزان فروش گوشی های هوشمند خود را نسبت به سال گذشته حدود 45.3 درصد بیشتر کند و در حال حاضر 13.5 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را در اختیار گرفته است.

افزایش 34 درصدی درآمد شیائومی نسبت به سال پیش

شیائومی در گزارش اقتصادی خود همچنین اظهار داشت که فروش گوشی های این شرکت در چین نسبت به سال گذشته حدود 34.5 درصد رشد داشته است و سود خالص این شرکت به 4.1 میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این فروش گوشی های شیائومی در بازار جهانی نیز افزایش داشته و درآمد خالص این شرکت در بازار جهانی با افزایش 52.1 درصدی به حدود 6 میلیارد دلار رسیده است.

در بخش درآمد حاصل از اینترنت اشیاء نیز باید گفت شرکت شیائومی حدود 16 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر این شرکت توانسته است درآمد 2.7 میلیارد دلاری از اینترنت اشیاء به دست آورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1533

به "پیشرفت چشمگیر شیائومی در بازار گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت چشمگیر شیائومی در بازار گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید