پیروزی قاطع ایران بر سنگاپور و صعود به عنوان صدرنشین

به گزارش کشتی کروز، خبرنگاران: تیم ملی تنیس کشورمان در سومین دیدار خود در جریان برگزاری رقابت های دیویس کاپ مقابل سنگاپور به پیروزی رسید.

پیروزی قاطع ایران بر سنگاپور و صعود به عنوان صدرنشین

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت های تنیس دیویس کاپ تیم ملی تنیس کشورمان به مصاف تیم ملی سنگاپور رفت. شاهین خالدان به عنوان نخستین نماینده کشورمان به مصاف نماینده سنگاپور رفت و پیروز شد در ست نخست با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف خود به رجحان برسد و در ست دوم بازی ها نیز با نتیجه 6 بر صفر لیو از سنگاپور را شکست داد تا این بازی با نتیجه کلی 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به خاتمه برسد.

همچنین در دومین دیدار بخش انفرادی حمیدرضا نداف به عنوان دومین نماینده کشورمان به مصاف اونگ دیگر نماینده سنگاپور رفت و در نهایت وی نیز توانست با نتایج 6 بر 2 و 6 بر 3، در مجموع 2 بر صفر مقابل این تنیسور به رجحان دست یافت.

در بخش 2 نفره این رقابت ها نیز تیم ملی تنیس کشورمان پیروز شد با ترکیب انوشا شاهقلی و امید سوری و با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا این دیدار در مجموع با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به خاتمه برسد و تیم کشورمان به عنوان صدرنشین صعود کند. این در حالی است که ملی پوشان پیش از این پیروز به شکست تیم های امارات و لبنان شده بودند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان فردا و از ساعت 9:30 به مصاف تیم نخست گروه A می روند تا تکلیف تیم های صعود کننده به گروه 2 آسیا و اقیانوسیه تعیین گردد.

در این دوره از رقابت ها سید عادل برقعی و سامان حسنی داوران نشان نقره، آرا سوکزیان ، امین مهدویان، شروین صفوی،محسن خداپرست ، امیر حسین موسوی و مسیح صلاح داوران نشان سفید کشورمان به همراه داورانی از کشورهای سوریه ، قزاقستان و استرالیا به عنوان داوران جایگاه حضور دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 361

به "پیروزی قاطع ایران بر سنگاپور و صعود به عنوان صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قاطع ایران بر سنگاپور و صعود به عنوان صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید