سرانجام کوشش شاگردان بنا با 2 طلا و 2 برنز در روز نخست

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر شیان چین شروع شد که در سرانجام حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و سامان عبدولی در وزن 63 کیلوگرم و محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم هم صاحب مدال برنز شدند. رضا خدری نیز در وزن 55 کیلوگرم نیز پنجم شد.

سرانجام کوشش شاگردان بنا با 2 طلا و 2 برنز در روز نخست

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الهام بهرام اف دارنده مدال نقره جوانان دنیا از ازبکستان با نتیجه 4 بر 4 مغلوب گردید و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، خدری به دیدار رده بندی راه یافت. خدری در این دیدار مقابل آسان سلیمان اف از قرقیزستان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب و پنجم شد.

در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم یوشیکی یامادا از ژاپن را با نتیجه 11 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ارباتو تیو از چین با نتیجه 6 بر 4 مغلوب گردید و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 2 بر 1 کودایبرگن تورسینوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم نیز بیلان نالگیف از ازبکستان را با نتیجه 4 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کیم هیون وو قهرمان دنیا و المپیک از کره جنوبی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر نائوتسوگو شوجی از ژاپن را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دیدار نخست فی پنگ دارنده مدال برنز آسیا از چین را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد. وی در دور دوم ماتسو سومی دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نوری در این مرحله با نتیجه 3 بر یک از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره دنیا و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار کومار سونیل از هند را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دور اول با نتیجه 2 بر 1 مورات رامونوف دارنده مدال نقره آسیا از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز دنیا و بازی های آسیایی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. قاسمی منجزی در دیدار فینال مومینجان عبداله یف قهرمان بازی های آسیایی 2018 از ازبکستان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 319

به "سرانجام کوشش شاگردان بنا با 2 طلا و 2 برنز در روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کوشش شاگردان بنا با 2 طلا و 2 برنز در روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید