ورود بازار مسکن به شرایط ویژه

به گزارش کشتی کروز، آنالیز موتورهای جست وجوی آگهی های ملکی نشان می دهد در آغاز زمستان همچنان فرایند افزایش فایل های فروش مسکن ادامه دارد.

ورود بازار مسکن به شرایط ویژه

به گزارش دنیای اقتصاد، به نظر می رسد بازار مسکن با وجود رکود سنگین در حال آماده شدن برای ورود به شرایط ویژه شب عید است. بازار مسکن به شکل سنتی هر سال در ماه های بهمن و اسفند رونق نسبی را تجربه می نماید و تعداد معاملات ماهانه نسبت به ماه های پیش از آن افزایش پیدا می نماید. سال جاری نیز با توجه به توالی رکود در همه ماه های سپری شده از فروردین تا آذر، شرایط کلی بازار مسکن رکودی بوده است اما احتمال افزایش فروشنده ها می تواند تا حدی روی اندازه تقاضای خرید مسکن در ماه های پیش رو اثر بگذارد و موجب گردد بازار مسکن شب عید همانند هر سال اندکی گرم تر از ماه های قبل از آن سپری گردد.

واسطه های ملکی می گویند تعداد خریداران حاضر در بازار و متقاضیان در حال جست وجو نیز در روزهای اخیر افزایش جزئی داشته اما این فروشنده ها هستند که تعدادشان به مراتب بیشتر از خریداران است و به همین دلیل اکنون در بازار، دست برتر در معاملات به لحاظ قدرت چانه زنی در اختیار خریداران است.

داده های دریافت شده از بازارهای نیازمندی های آنلاین معتبر نیز حاکی از افزایش بیش از 10 درصدی فایل های فروش در آذر ماه نسبت به آبان است و دامنه انتخاب متقاضیان مسکن در روزهای رکودی قدری بهبود پیدا نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2168

به "ورود بازار مسکن به شرایط ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود بازار مسکن به شرایط ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید