هتل موونپیک میت پتونگ پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و مناسب برای اقامتی متفاوت در تایلند (تور پوکت ارزان)

به گزارش کشتی کروز، هتل موونپیک میت پتونگ پوکت از جمله هتل های پنج ستاره و بسیار خوب در سواحل غربی پوکت است و مهمانان را وارد فضایی سرشار ظرافت و هنر می نماید.

هتل موونپیک میت پتونگ پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و مناسب برای اقامتی متفاوت در تایلند (تور پوکت ارزان)

برای سفر با تور پوکت ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای پوکت تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

این هتل که میراث پادشاه راما پنجم است، نشان و نمادی از فرهنگ این منطقه است. این هتل به معنای واقعی به خوبی توانسته است تجملات و سنت را در هم آمیخته و با ارائه برترین امکانات میزبان بسیار خوبی برای مسافران است.

این هتل دارای 235 اتاق است که انواع مختلف اتاق ها بهمراه امکانات بسیار خوب آن یک گزینه عالی برای اقامت است. با اقامت در هتل Mövenpick Myth Hotel Patong Phuket می توانید از جاهای تماشای پوکت مانند: ساحل کاتا، ساحل آزاد، مجسمه بودای بزرگ و ... نیز تماشا کنید. حتما زمانی را برای بازدید از جاده Bangla و همچنین ساحل Patong در نزدیکی آن اختصاص دهید. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می تواند راه مناسبی برای سفر به پوکت باشد.

امکانات عمومی هتل موونپیک میت پتونگ پوکت

از امکانات این هتل می توان به وجود آسانسوری بزرگ و بسیار استاندارد اشاره نمود که هم برای معلولان و هم برای همه مناسب است. از سایر موارد قابل توجه اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل است. لابی بزرگ هتل نیز برای اقامت راحت و استراحت کوتاه مدت شما تعبیه شده است.

استخری روباز نیز در هتل وجود دارد که برای تمام سنین و تمام فصول مناسب است. خشکشویی و لاندری با هزین اضافی در خدمت مسافران است و تا درصورت احتیاج با پرداخت هزینه مجزا بتوانند از آن استفاده نمایند. در کنار استخر مجهز، اسپا و ماساژ حرفه ای نیز در این هتل وجود دارد. شما می توانید از خدمات پدیذش 24 ساعته نیز بهره مند شوید.

همچنین تمام موارد گفته شده می توانید با کارمندان و کادر بسیار مجرب هتل به راحتی سوالات و مسائل خود را با آن ها در میان بگذارید. در هتل Mövenpick Myth Hotel Patong Phuket صندوق امانات نیز وجود دارد. اگر بچه ها شما در این سفر هستند می توانید از زمین بازی بچه ها نیز برای تفریح آن ها بهره ببرید. انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه و آلمانی از زبانهایی هستند که برای برقراری ارتباط در این هتل قابل استفاده هستند. پارکینگ در این هتل وجود ندارد پس بهتر است در صورت داشتن خودرو قبل از سفر به آن توجه کنید. نظافت روزانه همه روزه در هتل انجام می گردد. در ادامه به امکانات اتاق های هتل خواهیم پرداخت.

امکانات و انواع اتاق های هتل

واحدهای هتل Mövenpick Myth Hotel Patong Phuket بسیار شیک و مدرن هستند و احساس راحتی و امنیت شما در آن ها تضمین است و علاوه بر این در هر واحد صندوق امانت نیز وجود دارد. منظره واحدها بسیار زیبا و مجذوب کننده است. در هر واحد حمام و سرویس بهداشتی تمیز و مجهزی نیز وجود دارد. سشوار، دمپایی و حوله در حمام ها وجود دارد.

معلولان می توانند از امکاناتی که برای خودشان تعبیه شده به راحتی استفاده نمایند. اینترنت و تلویزیون مسطح برای تفریح شما داخل واحدها تعبیه شده است. چای ساز و قهوه ساز نیز در واحدها وجود دارد. تخت ها و مبلمان راحت سبب راحتی هر چه بیشتر شما می گردد. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل موارد زیر هستند:

واحد دلوکس با امکان دسترسی به استخر

اتاق کینگ با منظره استخر

سوئیت با دو اتاق خواب

اتاق کلاسیک توئین

رستوران هتل

رستوران هتل Mövenpick Myth Hotel Patong Phuket بسیار بزرگ است و مبلمان و صندلی های راحت و شیک نیز دارد. علاوه بر فضای خوب آن منوی بسیار مناسب هتل نیز برای سرو وعده های غذایی بسیار مناسب است.

فاصله هتل موونپیک میت پتونگ پوکت تا جاهای تماشای نزدیک

فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: 8 کیلومتر

فاصله تا برج ساعت پوکت: 10 کیلومتر

فاصله تا ساحل کاتا: 10 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم پوکت: 16 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2374

به "هتل موونپیک میت پتونگ پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و مناسب برای اقامتی متفاوت در تایلند (تور پوکت ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل موونپیک میت پتونگ پوکت؛ اقامتگاهی پنج ستاره و مناسب برای اقامتی متفاوت در تایلند (تور پوکت ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید