نمایش ویژه فیلمی با بازی فرخ نژاد

به گزارش کشتی کروز، خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی پوسته به کارگردانی مصطفی آل احمد در گالری آس به نمایش درمی آید.

نمایش ویژه فیلمی با بازی فرخ نژاد
این فیلم به کارگردانی مصطفی آل احمد و با بازی حمید فرخ نژاد و الناز شاکردوست سال گذشته پایان پس از شش سال اکران شد و در روزهای آینده با حضور کارگردان و منتقد در نشستی در روز یازدهم تیر ماه ساعت 18 در گالری آس به نمایش در می آید.

فیلمبرداری این فیلم را محمد آلادپوش و تدوین آن را سهراب خسروی به عهده داشته اند و سازنده موسیقی فیلم علی رضا کهن دیری است.

این نمایش ها ویژه سینمای تجربی تدارک دیده شده است.

مصطفی آل احمد که در راستای سینمای تجربی کار می کند، دانش آموخته نقاشی و نمایش است و فعالیت سینمایی خود را با ساخت فیلم های کوتاه هشت و سی و پنج میلیمتری از دهه هفتاد آغاز کرد، فیلم های کوتاه او به جشنواره های گوناگونی چون مونترال (کانادا) ، پوسان (کرۀ جنوبی) ، توکیو (ژاپن) ، تو اکران (سوئیس) ، تامپره (فنلاند) ، کلارا(هند)، مونتی کاتینی (ایتالیا) راه یافت و پیروز به دریافت مدال یونیکا و مدال نقرۀ ایبنز و برندۀ بهترین فیلم اکسپریمنتال جشنوارۀ ملل اتریش شد.

مصطفی آل احمد مولف کتاب سوررآلیسم ، انگاره زیبایی شناسی هنری است که تئوری تازه ای درباب زیبایی شناسی ارائه می دهد. وقتی در اواخر دهه هشتاد اولین ساخته بلند سینمایی اش پوسته را کارگردانی کرد و بیش از شش سال نتوانست آن را اکران کند.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 692

به "نمایش ویژه فیلمی با بازی فرخ نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش ویژه فیلمی با بازی فرخ نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید