نقش استارتاپ ها در توسعه گردشگری آذربایجان شرقی مهم است

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران، مرتضی آبدار صبح امروز پنج شنبه در حاشیه رویداد استارت آپی گردشگری آذربایجان شرقی به نقش کلیدی استارتاپ ها در روند توسعه گردشگری استان اشاره نمود و گفت: استارتاپ ها علاوه بر اشتغال زایی برای بسیاری از جوانان، موجب پویایی و افزایش خلاقیت ها و مهارت های آنان می گردد که بی شک صنعت گردشگری به دلیل ماهیت فرابخشی و جذاب بودن موضوعات می تواند سهم بالایی از خروجی و نتیجه این استارتاپ ها در روند توسعه ملی کشور داشته باشد.

نقش استارتاپ ها در توسعه گردشگری آذربایجان شرقی مهم است

وی ضمن بیان اینکه ایده های نو و خلاق جوانان همواره در پیشرفت امور اساسی کشور نقش بسزایی داشته است، بهره مندی از این ظرفیت را در صنعت گردشگری به صورت کسب و کارهای نو، فرصتی مناسب برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی کشور دانست.

آبدار گفت: خلق ایده، کارآفرینی، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در دنیای اقتصاد امروزی است که پنجره جدیدی برای کشورها باز نموده تا با استفاده از آنها، بتوانند بهره مندی بیشتری از توسعه در حوزه اقتصاد را تجربه نمایند.

آبدار تاکید نمود: استارت آپ ها درکنار یاری به جذب گردشگر می تواند در راستای توسعه بازار صنایع دستی، استقرار سرمایه، اشتغال زایی بیشتر و امکان خرید اینترنتی خدمات در حوزه گردشگری نقش کلیدی را ایفا نماید.

وی اضافه نمود: استارتاپ ها به عنوان پایگاهی برای معرفی و ارائه ایده های فعالان حوزه گردشگری نقش مهمی ایفا می نمایند که دستگاه ها و سرمایه گذاران می توانند با حمایت از آنها در توسعه گردشگری نقش ایفا نماید. در واقع بهره گیری صحیح از استارت آپ ها در صنعت گردشگری سبب افزایش میزان سرمایه گذاری و بهبود کسب و کارهای کوچک در شهر ها و روستاها می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 176

به "نقش استارتاپ ها در توسعه گردشگری آذربایجان شرقی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش استارتاپ ها در توسعه گردشگری آذربایجان شرقی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید