مکعب فناورانه در راه بازار

به گزارش کشتی کروز، مدت زیادی تا برگزاری نمایشگاهCES 2021 لاس وگاس امریکا باقی نمانده و هرسال در این رویداد فناورانه، شاهد نمایش محصولات خاص با تکنولوژی های برتر هستیم. سال جاری نیز از محصولات متنوعی رونمایی خواهد شد که اخبار آن در حال انتشار است.

مکعب فناورانه در راه بازار

یکی از جالب ترین وسایل دیجیتال که قرار است در این رویداد نمایش داده گردد، مکعب بازی WowCube است که بسیار شبیه مکعب روبیک به چشم می آید اما ویژگی های بیشتری نسبت به آن دارد.

روی هر وجه این مکعب که توسط یک پدر و پسر در کمپانی CubiOs طراحی و ساخته شده است 4صفحه نمایش رنگی IPS وجود دارد. بنابراین درمجموع 24 صفحه نمایش در این مکعب دیده می گردد که توسط 8میکروپردازشگر و یک شتاب سنج به کار رفته در داخل آن می تواند به کاربر یاری کند تا بازی های جذابی انجام دهد. کاربر می تواند وجه های مکعب را در محورهای مختلف بچرخاند. در این مکعب برخلاف مکعب روبیک که تنها باید همه ردیف ها به یک رنگ دربیایند تنوع بیشتری دیده می گردد. با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یاIOS همراه با این مکعب، کاربران می توانند بازی های متعددی را ازطریق بلوتوث دراین دستگاه دیجیتال کوچک دانلود نمایند.

تعدادی گیم نیز تا به امروز برای این سیستم توسعه یافته است که شامل بازی های کلمات، پازل ها و... می شوند. این مکعب همچنین دارای یک رابط برنامه نویسی اپ(API) است وتوسعه دهندگان بازی می توانند از این طریق بازی های اختصاصی خود را طراحی و فراوری نمایند. البته این مکعب تنها برای اپلیکیشن های بازی ساخته نشده و می توان اطلاعاتی همچون زمان، آب و هوا یا تقویم را روی وجه های مختلف آن مشاهده کرد. هر وجه این مکعب 70 در 70میلیمتر است و وزن آن به 335 گرم می رسد.

همچنین با هر بار شارژ باتری یکپارچه4320 میلی آمپری این مکعب، می توان تا 8 ساعت با آن بازی کرد و لذت برد. هنوز قیمت و زمان ارائه مکعب بازی WowCube به بازار تعیین نشده ولی انتظار می رود پس از رونمایی از آن در نمایشگاه CES2021 همه این موارد تعیین گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1601

به "مکعب فناورانه در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکعب فناورانه در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید