مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

به گزارش کشتی کروز، اگرچه یک یاغی دوست داشتنی بودن کار سختی است، یاغی دوست داشتنی خوش استایل بودن به مراتب سخت تر است. اما این دقیقاً همین کاری است که مک کوئین، با باب کردن خودنمایی صادقانه، پیروز به انجام آن شد. استایل او سرراست بود و این نمودی از شخصیت لاابالی و خونسرد او بود. برای ست کردن لباس هایش وسواس به خرج نمی داد و فقط به علمی بودن آن توجه داشت. نکتۀ کلیدی این بود که همواره ساده، اما معنادار لباس بپوشد. ضمناً خوب می دانست چه اکسسوری هایی انتخاب کند.

مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

دهه های 1950، 60 و 70 ممکن است خیلی دور به نظر برسند، اما روش لباس پوشیدن مک کوئین چندان بی شباهت به ترند های امروزی نیست.

با این که ظاهر مک کوئین نشانگر شخصیت او بوده، انتخاب لباس فقط بخشی از آن چیزی است که این بازیگر را تا این حد نمادین نموده است. پوشیدن یک دست کت و شلوار و عینک آفتابی کار ساده ای است، اما الگوبرداری از آن شخصیت مستحکم و اعتمادبه نفس انکارناپذیر او سخت است.

وقتی به استیو مک کوئین فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می آید، به احتمال زیاد بلوز یقه اسکی و کت بلیزر است. بلیزر یکی از ملزومات هر کمدی و راهی بی نقص برای شبیه شدن به او در هر شرایطی است؛ در خصوص پالتو هم همینطور است.

او کسی نبود که اکسسوری های زیادی استفاده کند، تمایل او به مینیمالیسم هیچ وقت به اندازه زمانی که رابطه نزدیکی با برند تَگ هویِر آغاز کرد، واضح نبود.

او همچنان در برابر تردید های سیاسی و اجتماعی، حسی از انرژی و تخیل به ما می دهد. مد، هنر و فرهنگ، مدت ها است راهی برای به چالش کشیدن مسائل زندگی است که خیلی ها ترجیح می دهند پنهانشان نمایند؛ اما استیو مک کوئین به ما یادآوری می نماید که ریسک نکردن تنها راه حل این دنیای در حال تغییر نیست.

منبع مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2048

به "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید