معرفی هتل های محله فاتح استانبول

به گزارش کشتی کروز، هتل های محله فاتح استانبول

در کنار تمامی جاذبه های گردشگری و زیبایی های شهر استانبول، در سفر به این شهر این فرصت را دارید تا از بین هتل های متعددی که در گوشه و کنار آن واقع شده است، اقامتگاهی باکیفیت را انتخاب کنید و از امکانات و خدمات رفاهی و لوکس این هتل ها بهره مند شوید. یکی از محله های شناخته شده در شهر استانبول منطقه فاتح و عثمان بی می باشد که گردشگران بسیاری آن را برای اقامت خود انتخاب می نمایند. هتل های محله فاتح استانبول از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امکانات و خدمات رایگان بسیاری را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند.

معرفی هتل های محله فاتح استانبول

تور استانبول، همه روزه با پروازها ترکیش و اقامت هتل های لوکس در لینک زیر:

در صورتی که قصد سفر به استانبول را دارید، پیشنهاد می کنیم با هتل ها و اقامتگاه هایی که در منطقه مختلف این شهر واقع شده اند آشنایی کافی داشته باشید. استانبول شهری است که هر منطقه آن رنگ و بوی خاص خود را دارد و بازدید از محله های مختلف و حتی اقامت در آن ها می تواند خاطرات به یاد ماندنی را برای شما ثبت کند. از همین رو آژانس خبرنگاران میخواهد تا در ادامه شما را با برترین هتل های محله فاتح استانبول آشنا کند. اگر برنامه سفر به شهر استانبول را دارید، این راهنما را از دست ندهید.

هتل آکگون استانبول

این هتل مجلل در نزدیکی ایستگاه متروی اولوباتلی در منطقه شلوغ فاتح واقع شده است و 5 کیلومتر تا مسجد سلطان احمد و موزه ایاصوفیه و 6 کیلومتر تا برج گالاتا فاصله دارد. هتل آکگون استانبول یکی از محبوب ترین هتل های محله فاتح استانبول به شمار میرود که اتاق های شیک و امکانات عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می توان به وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت در هر اتاق، تهویه مطبوع و مینی بار نوشیدنی اشاره نمود. در همه اتاق های هتل آکگون دستگاه قهوه ساز و چای ساز موجود بوده و بعضی از آن ها دارای اتاق نشیمن هستند.

در این هتل می توانید سوئیت هایی را رزرو نمایید که منظرهی زیبا از شهر استانبول را به نمایش می گذارند. سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس می باشد و همه مهمانان می توانند به صورت رایگان از امکاناتی مانند پارکینگ، دسترسی به اسپا و سونا، حمام و باشگاه ورزشی بهره مند شوند.

هتل آکگون از مجذوب کننده ترین هتل های محله فاتح استانبول به شمار می رود و مهمانان هتل این فرصت را دارند تا برای صرف غذا به رستوران لوکس هتل مراجعه کنند و در کافه باغ، استخر روباز، لابی و بارهای نوشیدنی کنار استخر به استراحت و سرگرمی بپردازند. در صورتی که علاقه مند به صرف صبحانه در هتل باشید می توانید این خدمات را با پرداخت هزینه های اضافی در دسترس داشته باشید.

ساعت ورود : 14:00

ساعت خروج : 12:00

آدرس : Topkapı, Adnan Menderes Blv.Vatan Cad, Çayır Meydanı Cd. No:43, 34093 Fatih, Turkey

اطلاعات تماس : 212 534 48 79 90+

هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون استانبول

هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون استانبول یک هتل شیک و مدرن در بین هتل های محله فاتح استانبول است که 2 دقیقه پیاده تا نزدیک ترین ایستگاه تراموا، 10 دقیقه پیاده تا بازار بزرگ و 1.8 کیلومتر تا مسجد ایاصوفیه فاصله دارد.

این هتل اتاق های مدرن و شیکی را به همراه امکاناتی مانند Wi-Fi رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. اتاق ها و سوئیت های هتل در انواع متنوعی ارائه می شوند که دارای قسمت نشیمن و یا تراس می باشند و سرویس اتاق به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته به مهمانان خدمات ارائه می نماید.

امکانات موجود در هتل عبارت اند از رستورانی دنج و خودمانی در محوطه هتل، بار نوشیدنی و لابی شیک، صبحانه خوری، به علاوه اسپا با حمام ترکی و سونا. در هتل دابل تری بای هیلتون اولد تاون استانبول یک باشگاه ورزشی نیز موجود است و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه های اضافه از خدمات پارکینگ استفاده کنند.

  • ساعت ورود : 14:00
  • ساعت خروج : 12:00
  • آدرس : Beyazıt, Ordu Cd. No:31, 34130 Fatih/İstanbul, Turkey
  • اطلاعات تماس : 00 212 453 58 90 +

هتل آجوا

هتل آجوا یکی از لوکس ترین هتل های محله فاتح استانبول به شمار می رود، این هتل مجلل و زیبا در خیابانی پر درخت در مرکز شهر واقع شده و تنها 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه تراموا و 1 کیلومتر تا ایاصوفیه، کلیسا و مسجد بیزانسی سابق فاصله دارد و بعلاوه با صرف 3 کیلومتر راه می توانید به کاخ مجلل توپکاپی دسترسی پیدا کنید.

اتاق های هتل آجوا دارای دکوراسیونی شیک همراه با آثار هنری و اثاثیه دست ساز هستند که در آن ها Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، و چای ساز و قهوه ساز در اختیار مهمانان قرار میگیرد. اتاق های خانوادگی این هتل ابعاد بزرگی دارند و سوئیت های هتل آجوا از قسمت نشیمن مجلل تشکیل شده اند. با اقامت در این هتل می توانید به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته از امکانات روم سرویس بهره ببرید و برای صرف دسر و وعده های غذایی لذیذ به کافه شیرینی پزی و رستوران هتل مراجعه نمایید. اقامتگاه آجوا در کنار ارائه خدمات اسپا دارای یک استخر سرپوشیده است و می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی و اجاره ماشین های لوکس نیز بهره مند شوید.

  • ساعت ورود : 14:00
  • ساعت خروج : 12:00
  • آدرس : Emin Sinan, Piyer Loti Cd. No:30, 34126 Fatih/İstanbul, Turkey
  • اطلاعات تماس : 212 638 22 00 90+

هتل سلطان احمد

هتل سلطان احمد از جمله هتل های محله فاتح استانبول است که از فضایی صمیمی و خودمانی برخوردار است. این هتل در کنار ایستگاه تراموا در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده که 3 دقیقه پیاده تا موزه هنرهای ترکی و اسلامی فاصله دارد. بعلاوه با 4 دقیقه پیاده روی می توانید به مسجد معروف آبی و با صرف 1 کیلومتر به کاخ مجلل توپکاپی دسترسی پیدا کنید. اتاق های هتل سلطان احمد دکوراسیون و فضایی ساده دارند و در همه اتاق ها تلویزیون موجود است، این هتل از اتاق ها و سوئیت های متنوعی تشکیل شده است که همگی دارای اتاق نشیمن هستند. در این هتل یک رستوران با دکوراسیون سنتی و دارای تراسی با منظره مسجد واقع شده است که همه روزه برای مهمانان صبحانه سرو می کنید.

  • ساعت ورود : 14:00
  • ساعت خروج : 12:00
  • آدرس : Alemdar, Sultanahmet, Divan Yolu Cd. No:20, 34110 Fatih, Turkey
  • اطلاعات تماس : 212 527 02 39 90 +
  • هتل سورا ایاصوفیه استانبول

    قطعاً هتل سورا ایاصوفیه استانبول یکی از شناخته شده ترین هتل های محله فاتح استانبول و شاید استانبول به شمار می آید که دارای رستورانی شیک، استخر روباز، و اسپا با درمان های زیبایی، سونا، و اتاق بخار می باشد. این هتل زیبا با ستون های سفید 6 دقیقه پیاده تا مسجد ایاصوفیه، 1 کیلومتر تا کاخ توپکاپی و 3.2 کیلومتر تا برج گالاتا فاصله دارد.

    اتاق های مجلل هتل سورا ایاصوفیه استانبول دارای آثار هنری و مبلمان متنوع، به علاوه Wi-Fi و تلویزیون صفحه تخت هستند. سوئیت ها دارای پخش کننده پلی استیشن و دی وی دی، قسمت غذاخوری مجزا و اتاق نشیمن با مبل تخت خواب شو می باشند و سرویس اتاق در همه ساعات روز دسترس است. باشگاه ورزشی و باغ گیاه شناسی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است و مهمانان این فرصت را دارند تا همه روزه از صبحانه های لذیذ این هتل لذت ببرند.

    • ساعت ورود : 14:00
    • ساعت خروج : 12:00
    • آدرس : Alemdar, Ticarethane Sk. No:10, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey
    • اطلاعات تماس : 212 522 32 00 90 +
    • هتل لگاسی اتومان استانبول

      هتل مجلل لگاسی اتومان استانبول که در منطقه قدیمی Eminönü قرار گرفته است در ساختمان اداری احیای عثمانی واقع شده و دارای 2 گنبد زیبا با معماری سنتی می باشد. این هتل 14 دقیقه پیاده تا بازار پر جنب و جوش بزرگ استانبول و 2 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد.

      اتاق های شیک و مدرن هتل لگاسی اتومان استانبول دارای Wi-Fi رایگان، صفحه تخت، گاو صندوق و مینی بار نوشیدنی هستند که بعضی از آن ها دارای نشیمن همراه با مبلمان منحصر به فرد و سوئیت های هتل دارای تراس با منظره شهر هستند.

      سرویس اتاق به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس مهمانان است و 5 فضای متنوع و لوکس برای صرف غذا و نوشیدنی در اختیار مهمانان قرار گرفته است. از جمله این فضاها می توان به رستوران و بار نوشیدنی روی پشت بام و یک کافه دنج اشاره نمود. این هتل دارای اسپا و استخر سرپوشیده، باشگاه بدن سازی و حمام ترکی است و در طول اقامت خود در هتل می توانید از صبحانه های لذیذ بهره مند شوید.

      • ساعت ورود : 14:00
      • ساعت خروج : 12:00
      • آدرس : Hobyar, Hamidiye Cd. No:16, 34112 Fatih/İstanbul, Turkey
      • اطلاعات تماس : 212 527 67 67 90 +
      • هتل دوسو دوسی هتل داون تاون

        هتل دوسو دوسی هتل داون تاون را می توان یکی از شیک ترین هتل های محله فاتح استانبول دانست، این هتل شیک 3 دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی امنییت-فاتح و 4 کیلومتر تا موزه ایاصوفیه فاصله دارد.

        اتاق ها و سوئیت های امروزی هتل دوسو دوسی هتل داون تاون دارای Wi-Fi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، آی پد، گاو صندوق و مینی بار نوشیدنی می باشند. در این اتاق ها و سوئیت ها قسمتی برای نشیمن وجود دارد و می توانید در طول روز از دستگاه اسپرسو و امکانات تهیه قهوه و چای نیز استفاده نمایید. شومینه و حمام مرمرین با نورگیر در همه اتاق ها موجود است و می توانید در همه ساعات روز از سرویس اتاق بهره مند شوید.

        خدمات هتل دوسو دوسی هتل داون تاون شامل صبحانه و ترانسفر منطقه ای نیز می گردد. در این مجموعه 2 رستوران، یک بار نوشیدنی شیک و یک کافه وجود دارد و می توانید از امکانات دیگر مانند مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و اسپا نیز بهره مند شوید.

        • ساعت ورود : 14:00
        • ساعت خروج : 12:00
        • آدرس : Akşemsettin Mahallesi, Adnan Menderes Bulvarı 46-48, 34040 Fatih/İstanbul
        • هتل کراون پلازا استانبول

          هتل کراون پلازا استانبول از جمله هتل های شیک با طراحی مدرن در بین هتل های محله فاتح استانبول می باشد، این هتل در منطقه تجاری Harbiye قرار گرفته است و 11 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو، 4 کیلومتر تا برج گالاتا و 9 کیلومتر تا مسجد آبی فاصله دارد.

          اتاق های شیک هتل کراون پلازا استانبول دارای Wifi رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار نوشیدنی و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. بعضی از اتاق ها از امکانات وان چرخابی برخوردار هستند، در حالی که اتاق های دیگر دارای خدمات دسترسی به سالن استراحت با امکاناتی مانند نوشیدنی های متنوع می باشند. همه سوئیت ها و اتاق ها قسمت مخصوصی برای نشیمن دارند و بعضی سوئیت ها نیز از قسمتی برای غذا خوری تشکیل شده اند، بعلاوه سرویس اتاق در همه ساعات روز در دسترس مهمانان می باشد.

          خدمات رایگان هتل شامل بوفه صبحانه و پارکینگ است. مهمانان با اقامت در هتل کراون پلازا استانبول این فرصت را دارند تا در 2 رستوران شیک و یک بار نوشیدنی غذاها و نوشیدنی های منحصر به فرد ترکی و بین المللی را صرف کنند و از سرگرمی و ورزش در استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، اسپا با سونا و حمام ترکی نیز لذت ببرند.

          • ساعت ورود : 15:00
          • ساعت خروج : 12:00
          • آدرس : Bozkurt, Dolapdere Cd. No:161, 34375 Şişli/İstanbul, Turkey
          • اطلاعات تماس : 212 291 60 80 90+
          • برترین هتل های منطقه فاتح استانبول کدام هتل ها هستند؟

          از محبوب ترین هتل های محله فاتح استانبول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

          • هتل آکگون استانبول
          • هتـل دابل تری بای هیلتون اولد تاون استانبول
          • هتل آجوا
          • هتـل سلطان احمد
          • هتل سورا ایاصوفیه استانبول
          • هتـل لگاسی اتومان استانبول
          • هتل دوسو دوسی هتل داون تاون
          • هتل کراون پلازا استانبول
          • هتل های استانبول از چه امکانات و خدماتی برخوردار هستند؟

          اغلب هتل های استانبول از کیفیت و امکانات رفاهی عالی برخوردار هستند، شما در طول اقامت در این هتل ها می توانید از خدمات روم سرویس به صورت 24 ساعته بهره مند شوید و در اتاق های شیک با طراحی مدرن اقامت نمایید. بعلاوه ترانسفر فرودگاهی و باشگاه و اسپا نیز در بسیاری از هتل ها در دسترس می باشد.

          • برترین محله های استانبول کدم اند؟

          برترین محله های استانبول برای اقامت عبارت اند از :

          • آکاتلار در بشیکتاش
          • ایستینیه در ساریر
          • منطقه عثمان بی
          • آرناووتکوی در بشیکتاش
          • مودا در کادیکوی
          • امیرگان در سریر
          • آتاکوی در باکرکوی
          • مرکز آتاسهیر در آتاسهیر

          نتیجه گیری

          در این مطلب با برترین هتل های محله فاتح استانبول آشنا شدیم، استانبول یک شهر پر جمعیت و بزرگ است و در صورتی که قصد سفر به این شهر دیدنی و مجذوب کننده را دارید، بهتر است با محله های مختلف و هتل های متنوع این شهر آشنا شوید تا بتوانید برترین تجربه را از سفر خود به دست آورید. آژانس خبرنگاران به جهت بهبود فرآیند سفر علاقه مندان و گردشگران ایرانی اقدام به ارائه اطلاعات لازم در خصوص هتل ها و جاذبه های دیدنی شهرها و کشورهای مختلف جهان نموده است که می توانید از این اطلاعات در سایت خبرنگاران بهره مند شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2509

به "معرفی هتل های محله فاتح استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های محله فاتح استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید