معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

به گزارش کشتی کروز، سائوپائولو یکی از شهر زیبا کشور برزیل است و افرادی که قصد سفر به سائوپائولو را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می کنند این است که بهترین مراکز خرید این شهر چیست و برای تجربه یک خرید حرفه ای لازم است تا به سراغ چه مرکز خریدهایی در این شهر زیبا و خاص برویم؟ به همین علت در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز خرید سائوپائولو آشنا کرده و در رابطه با هر یک از این مکان ها توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل

بهترین مراکز خرید سائوپائولو | مرکز خرید

Pátio Higienópolis

یکی از مراکز خرید سائوپائولو که محبوبیت بسیار زیادی دارد، مرکز خرید Pátio Higienópolis است. این مجموعه دارای حدود 250 مغازه، سالن بدنسازی، سینما، فودکورت و یک حیاط بزرگ در فضای باز با 140 نوع گیاه مختلف است.

در مرکز خرید Pátio Higienópolis شاهد فروشگاه های مخصوص مارک های معروف مانند Calvin Klein ، Tommy Hilfiger ، Lacoste ، Sephora و Carolina Herrera هستیم.

مرکز خرید Pátio Higienópolis که شبیه یک عمارت مدرن است در Av. Higienópolis, 618 - Higienópolis, São Paulo - SP, 01238-001, Brazil ساخته شده است. این مرکز خرید دارای یک گنبد بزرگ شیشه ای نیز هست که جلوه فوق العاده ای به آن داده است. نکته مهم این است که در این مرکز خرید در زمان های خاص شاهد برگزاری نمایشگاه های هنری نیز هستیم.

مرکز خرید Galeria do Rock

افرادی که قصد خرید تجهیزات موسیقی، وسایل بازی، تجهیزات ورزشی و… را دارند می توانند به سراغ مرکز خرید Galeria do Rock آمده و از این مجموعه تماشا کنند.

مرکز خرید Galeria do Rock شامل 6 طبقه است که در آن شاهد فروشگاه های اسکیت، سالن های تاتو، فروشگاه ها تجهیزات موسیقی و… است. شما می توانید وسایل کمیاب را مرکز خرید Galeria do Rock پیدا کنید یا کفش های اسکیت حرفه ای را از این مجموعه خریداری کنید.

طبقه سوم و چهارم مرکز خرید Galeria do Rock شامل مغازه های لباس مردانه است که بیشتر آن ها با قیمتی کمتر از 10 دلار دارند. این مرکز خرید در Av. São João, 439 - República, São Paulo - SP, 01035-000, Brazil واقع شده است.

مرکز خرید Iguatemi

مرکز خرید Iguatemi یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سائوپائولو به شمار میرود و در واقع جز اولین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل است. در مرکز خرید Iguatemi شاهد فروش محصولات برزیلی در کنار بسیاری از مارک های بین المللی هستیم. برای خرید لباس های ساحلی، لباس های لوکس و مواد غذایی برای همه بودجه پیشنهاد ما این است که به سراغ مرکز خرید Iguatemi رفته و از این مکان بازدید کنید.

شما می توانید در مرکز خرید Iguatemi از ادویه برزیلی گرفته تا کفش های ورزشی، پیراهن، لباس های خاص و… را به راحتی پیدا کرده و خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید سائوپائولو

Livraria Cultura

برای خرید محصولات فرهنگی در سائوپائولو پیشنهاد ما این است که به سراغ بزرگترین فروشگاه فرهنگی در آمریکای لاتین رفته و سری به مجموعه Livraria Cultura بزنید.

این مجموعه فرهنگی فضا فوق العاده ای است که می توانید در آن اقدام به خرید محصولات فرهنگی گوناگونی کرده و کتاب های خاصی را به راحتی خریداری کنید. اگر قصد دارید تا به مجموعه Livraria Cultura دسترسی پیدا کنید، لازم است تا به آدرس Av. Paulista, 2073 - Bela Vista, São Paulo - SP, 01311-940, Brazil رفته و از این مجموعه فرهنگی تماشا کنید.

مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva

یکی از مراکز خرید سائوپائولو که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva است که یک مجموعه بسیار مجهز بوده و در آن شاهد 500 فروشگاه مختلف هستیم که به شما اجازه می دهید تا اقدام به خرید پوشاک از برندهای معروف، زیورآلات، لوازم آرایشی، انواع وسایل دست ساز برزیلی و… کنید. اگر در پی یک مرکز خرید خاص هستید، پیشنهاد ما این است که حتما به سراغ مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva آمده و از این مرکز خرید تماشا کنید.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva دارای 14 سینما بزرگ است. در این سینماها فیلم های روز دنیا پخش می شود و شما می توانید با خرید بلیط اقدام به تماشا این فیلم ها کنید. مرکز خرید Centro Comercial Aricanduva از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و شما می توانید از آن بازدید کنید.

مرکز خرید D&D Shopping

یکی از مراکز خرید سائوپائولو مرکز خرید D&D Shoppingاست که برای خرید دکوراسیون می توانید به سراغ این مجموعه بروید. شما می توانید در مرکز خرید D&D Shopping اقدام به خرید وسایل دکوراسیون از کمترین قیمت تا بالاترین قیمت کنید.

علاوه بر وسایل دکوراسیون در مرکز خرید D&D Shopping شاهد فروش پوشاک نیز هستیم. یکی دیگر از بخش های مجذوب کننده مرکز خرید D&D Shopping کافه و رستورانی است که در این مجموعه وجود دارد و می توانید پس از خرید، در این مکان ها کمی استراحت کنید.

نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که مرکز خرید D&D Shopping که جز بهترین مراکز خرید سائوپائولو است، به جز روزهای شنبه و یکشنبه، در طول هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز بوده و می توانید از آن بازدید کنید.

بهترین مراکز خرید سائوپائولو | مرکز خرید

Brascan Open Mall

اگر در پی آن هستید تا اقدام به خرید از یک مرکز خرید جمع و جور در سائوپائولو کنید، پیشنهاد ما این است که از بین مراکز خرید سائوپائولو به سراغ مرکز خرید Brascan Open Mall رفته و از این مجموعه تماشا کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که مرکز خرید Brascan Open Mall جز بهترین مراکز خرید سائوپائولو است و با وجود کوچک بودن شما می توانید محصولاتی نظیر پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل و… را به راحتی در این مجموعه پیدا کرده و آن ها را خریداری کنید.

همچنین در مرکز خرید Brascan Open Mall شاهد رستوران و کافه هستید که شما می توانید غذاها و خوراکی های برزیلی را در این بخش از مرکز خرید Brascan Open Mall میل کنید. مرکز خرید Brascan Open Mall مثل سایر مراکز خرید سائوپائولو از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2320

به "معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مراکز خرید سائوپائولو در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید