معافیت از کمیسیون اسنپ ویژه کاربران راننده مبتلا به ام اس

به گزارش کشتی کروز، همزمان با روز جهانی ام اس، اسنپ کاربران راننده مبتلا به این بیماری را به مدت 6 ماه از پرداخت کمیسیون معاف کرد. این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود همیشه کوشش نموده تا از گروه های مختلف جامعه حمایت کند، به همین دلیل از ابتدای فعالیت اسنپ تا امروز تمام کاربران راننده دارای معلولیت نیز از پرداخت کمیسیون معاف هستند.

معافیت از کمیسیون اسنپ ویژه کاربران راننده مبتلا به ام اس

نحوه اقدام برای معافیت از کمیسیون

در ادامه طرح های حمایتی اسنپ از اقشار خاص، افراد مبتلا به ام اس که کارت عضویت در انجمن ام اس ایران را دارند، می توانند پس از انجام ثبت نام آنلاین به وسیله سامانه ثبت نام غیرحضوری اسنپ، شماره تلفن و کد ملی ثبت شده خود را به انجمن ام اس اطلاع دهند، بعلاوه کاربران راننده ای که در حال حاضر عضو اسنپ هستند هم با ارائه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و کد ملی ثبت شده) به انجمن می توانند در این طرح شرکت نمایند. این انجمن به صورت دوره ای، فهرستی از اعضای خود را که عضو ناوگان اسنپ هستند، در اختیار اسنپ قرار می دهد تا این شرکت آن ها را از پرداخت کمیسیون معاف کند.

ام اس چیست؟

بر اساس اعلام کنفدراسیون جهانی ام اس روز 30 می به عنوان روز جهانی ام اس نامگذاری شده تا سطح آگاهی اجتماعی در خصوص این بیماری افزایش یابد. شعار انجمن ام اس ایران برای این روز همبستگی ملی برای درک درست و واقعی از ام اس است. بیماری مالتیپل اسکلروزیس (MS) جزو گروه بیماری های خودایمن محسوب می گردد که در آن سیستم ایمنی فرد به اشتباه سیستم عصبی مرکزی (شامل مغز و نخاع) را هدف حملات خود قرار می دهد. در نتیجه این حمله، در داخل سیستم عصبی، واکنش های التهابی به وجود می آید که سبب تخریب بعضی قسمت ها می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2276

به "معافیت از کمیسیون اسنپ ویژه کاربران راننده مبتلا به ام اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معافیت از کمیسیون اسنپ ویژه کاربران راننده مبتلا به ام اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید