مانورهای چین برای رویارویی غیر منتظره در دریای چین جنوبی

به گزارش کشتی کروز، ارتش آزادی بخش خلق چین با آموزش خدمه در ماه گذشته در شناسایی بیش از 10 نوع سیگنال خصمانه و هماهنگی با سایر خدمه در دریای جنوبی چین، یکی از طولانی ترین تمرین های هشداردهنده اولیه هوابرد را برگزار کرد.

مانورهای چین برای رویارویی غیر منتظره در دریای چین جنوبی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، براساس گزارش روزنامه ارتش آزادی بخش خلق چین، فرماندهی مقر جنوبی ارتش، دو گروه از هواپیماهای جنگی هشداردهنده اولیه (AEW) و خدمه آن ها را محک زدند و آن ها را به سمت یک وضعیت خصمانه شبیه سازی شده که در آن مجبور بودند انواع مختلفی از اهداف را شناسایی نمایند، اطلاعات مربوط به آن ها را جمع آوری نموده و آن را به دیگر خدمه انتقال دهند، کشاندند.

یان لیانگ، فرمانده یک بخش نامشخص در ارتش آزادی بخش خلق چین گفت: متفاوت از تمریناتی که سال گذشته در زمینه شناسایی هشدار زودهنگام داده شد ، این مانور از نظر زمانی بسیار طولانی تر بود، از ابتدا در حالت رویارویی نهاده شد و تأکید بر آموزش شبانه داشت. وی اضافه نمود: این نوع رزمایش به طور مداوم محدودیت های پرسنل و تجهیزات ما را به چالش می کشد و به تقویت توانایی های جنگ اضطراری ارتش یاری می نماید.

یکی دیگر از مسئولان همین بخش به روزنامه سوث چاینا مورنینگ پست گفت: اکنون دشواری و هوش به کلمات متداول در مانورهای ما تبدیل شده اند و ما برای جلوگیری از خطرات و اتفاقات در هر مانور برنامه های مفصلی تهیه نموده ایم.

این مانورها در پاسخ به افزایش حضور ایالات متحده در این منطقه است؛ جایی که نیروی دریایی ایالات متحده متحدینی مانند استرالیا و کانادا را به پیوستن در عملیات های کشتیرانی آزاد (FONOPS) تشویق نموده است؛ ماموریت هایی که در آن کشتی های جنگی حاکمیت پکن بر بیشتر این منطقه را به چالش می کشند. ایالات متحده همچنین هواپیماهای قدرتمندی را به این منطقه اعزام نموده است، از جمله بمب افکن های استراتژیک B-52 که هسته اصلی بازدارندگی هسته ای این کشور را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 726

به "مانورهای چین برای رویارویی غیر منتظره در دریای چین جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانورهای چین برای رویارویی غیر منتظره در دریای چین جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید