مازندرانی: در دو دیدار پیش رو به ترکیب اصلی استراحت می دهیم

به گزارش کشتی کروز، سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از قطعی شدن صعود ایران به دور بعد گفت: در دو دیدار پیش رو به ترکیب اصلی استراحت می دهیم.

مازندرانی: در دو دیدار پیش رو به ترکیب اصلی استراحت می دهیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از جاکارتا، غلامرضا مازندرانی بعد از پیروزی تیم ملی کبدی ایران برابر مالزی گفت: بازی های دشوار مرحله گروهی را قبلا انجام دادیم. این بازی ها برای ما راحت تر است چون به احتمال زیاد در بازی نیمه نهایی با هندوستان بازی می کنیم، در دو دیدار باقیمانده مرحله گروهی به ترکیب اصلی استراحت می دهیم تا در نیمه نهایی صددرصد آماده باشیم.

وی تاکید نمود: چون هندوستان روز گذشته بازی را به کره جنوبی واگذار کرد، به احتمال زیاد هندوستان به عنوان تیم دوم آن گروه صعود می نماید و ما در نیمه نهایی به این تیم می خوریم.

سرمربی تیم ملی کبدی درباره این که آیا ترجیحش این بود که در نیمه نهایی به هندوستان نخورد، گفت: حداقل روی کاغذ ایران و هند تیم هایی هستند که باید در فینال با هم بازی نمایند. این شبیه به اتفاق بود که کره توانست روز گذشته هند را شکست بدهد. به نظرم بازی ایران و هند یک فینال زودرس است. البته ممکن است اتفاقات دیگری رقم بخورد و باید منتظر دیدارهای باقیمانده باشیم.

مازندرانی در خاتمه تاکید نمود: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم. امیدوارم بازیکنانم در بازی با هندوستان هم همین طور آماده و سرحال باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 110

به "مازندرانی: در دو دیدار پیش رو به ترکیب اصلی استراحت می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندرانی: در دو دیدار پیش رو به ترکیب اصلی استراحت می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید