قلم هوشمندی که حروف 66 زبان را تشخیص می دهد

به گزارش کشتی کروز، یادداشت برداشتن و مطلب نویسی از جمله احتیاجهای ضروری بسیاری از مشاغل است و یک قلم هوشمند برای نگارش بر روی کاغذ یا نمایشگرهای دیجیتال این احتیاج را رفع می نماید.

قلم هوشمندی که حروف 66 زبان را تشخیص می دهد

بعضی افراد دوست دارند برای یادداشت برداشتن از کاغذ استفاده نمایند و بعضی دیگر استفاده از نمایشگرهای گوشی و تبلت را ترجیح می دهند. یک قلم هوشمند جدید به نام سینک پن 2 نوشتن مطالب بر روی کاغذ و نمایشگرها را به طور همزمان ممکن می نماید.

قلم یادشده دارای یک حسگر ردگیری حرکت است که می تواند هر متنی را به متن دیجیتال مبدل کند. البته برای سهولت تبدیل متون یک نمایشگر ال سی دی 10 اینچی نیز به همراه قلم مذکور عرضه می گردد و کاربران می توانند به راحتی بدون احتیاج به حمل کاغذ وظایف محوله را انجام دهند.

کاربران می توانند به راحتی فایل های دیجیتال خود را سازماندهی نموده، به اشتراک بگذارند و تغییر دهند. نگارش به رنگ های مختلف، گروه بندی یادداشت ها و یافتن سریع محتوای مورد نظر از جمله مزایای استفاده از این قلم و نمایشگر آن است.

قلم یادشده قادر به ضبط فایل های صوتی نیز هست و حروف الفبای 66 زبان را تشخیص داده و آنها را به فرمت های مختلف از ورد تا پی دی اف گرفته و حتی فایل های تصویری جی پگ مبدل می نماید. قیمت این قلم 150 دلار است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1471

به "قلم هوشمندی که حروف 66 زبان را تشخیص می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم هوشمندی که حروف 66 زبان را تشخیص می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید