قرار آی فیلمی ها در باغ های کندلوس

به گزارش کشتی کروز، تهران (پانا) - فیلم سینمایی باغ های کندلوس به کارگردانی ایرج کریمی فردا توسط شبکه آی فیلم روی آنتن پخش می رود.

قرار آی فیلمی ها در باغ های کندلوس

جهت دریافت خدمات طراحی لنداسکیپ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، کانال فارسی این شبکه که پنجشنبه شب ها در باکس ساعت 22 فیلم های سینمایی ایرانی قرار می دهد، این هفته باغ های کندلوس را پخش می نماید.

این فیلم که در تهران و منطقه ای به نام کندلوس فیلمبرداری شده و تنوع بصری از طبیعت زیبا و سرسبز این منطقه در فیلم به کار گرفته شده است، درباره مقطعی از زندگی سه مرد است که برای تجدید خاطره دو تن از دوستان خود که یک زوج جوان هستند و حدود 20 سال پیش در یک تصادف فوت نموده اند، راهی جاده کندلوس و محل دفن آنها می شوند. آنها در طول راه با چند مسافر جوان روبرو می شوند و به مرور بخشی از خاطرات خود می پردازند.

در این فیلم رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، خزر معصومی، فریبا کامران، سید ابراهیم عمادی، لاله اسکندری، مسعود کرامتی و بهناز جعفری بازی نموده اند.

این فیلم سینمایی پنجشنبه 18 دی ساعت 22 روی آنتن می رود. بازپخش آن را می توانید در ساعت های 6 و 14 روز آدینه تماشا کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1554

به "قرار آی فیلمی ها در باغ های کندلوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار آی فیلمی ها در باغ های کندلوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید