فرایندهای پس تولید در سینمای دیجیتال در شماره 84 فصلنامه فارابی

به گزارش کشتی کروز، شماره 84 فصلنامه سینمایی فارابی ویژه تابستان 98 با موضوع محوری فناوری های نوین سینمایی: فرایندهای پس تولید در سینمای دیجیتال منتشر شد.

فرایندهای پس تولید در سینمای دیجیتال در شماره 84 فصلنامه فارابی

به گزارش کشتی کروز، در این شماره فصلنامه با سرمقاله مسعود نقاش زاده، نوشته هایی چون گردش کارهای جدید پس تولید: امروز و فردا نوشته لئون سیلورمن با ترجمه فتاح محمدی، نظریه آپاراتوس نوشته مارک کرینز ترجمه مهدی رحیمیان، رنگ در سینمای دیجیتال نوشته چارلز پوینتون ترجمه حمیدرضا خطیبی، فضای رنگی در سینمای دیجیتال نوشته گلن کنل ترجمه سهند زرشکیان و سینمای دیجیتال: نقش سرپرست جلوه های بصری در فرایند تولید فیلم نوشته کریستوفر کرام ترجمه محمدحسین فرج به چشم می خورد.

ساخت نسخه اصلی دیجیتال نوشته گلن کنل و ترجمه محمدحسین فرج، فرایند تهیه مستر نوشته کریس، کریباب لمبرت، بیل کیندر، گلن کنل و ترجمه سعید خاموش، نمایش تصاویر سه بعدی دیجیتال، گلن کنل و ترجمه سهند زرشکیان، تصویرگری دیجیتال واندام انسان، لیزا پرس و ترجمه سعید خاموش، بدن و صدا، نوشته مارک کرینز و ترجمه مهسا ملک مرزبان و صدا برای سینمای دیجیتال نوشته دیوید دبلیو گری، ترجمه فتاح محمدی از دیگر مطالب منتشرشده در این شماره است.

فصلنامه سینمایی فارابی به مدیرمسئولی علیرضا تابش و سردبیری دکتر مسعود نقاش زاده در 312 صفحه با بهای 20 هزار تومان از هم اکنون در دسترس علاقمندان سینماست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 24 اسفند 1398 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 900

به "فرایندهای پس تولید در سینمای دیجیتال در شماره 84 فصلنامه فارابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایندهای پس تولید در سینمای دیجیتال در شماره 84 فصلنامه فارابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید