عکس انواع مدل میز اداری و مدیریت ، دکوراسیون اداری

به گزارش کشتی کروز، کار کردن در اداره معمولا مستلزم گذراندن زمان بسیار زیادی پشت میز اداری است، بعلاوه یک مدل میز اداری مناسب می تواند بازده کارمندان اداره را به میزان زیادی افزایش بدهد چرا که آنها با خستگی و سردرگمی کمتر در یک روز شلوغ اداری روبرو می شوند. همانطور که می دانید طرز نشستن بسیاری از ما پشت میز به صورتی است که فشار زیادی را به ستون فقرات وارد می نماید. بنابراین برای دوری از مشکلاتی که در آینده ممکن است به سراغ شما بیاید باید بدنبال میز و جایگاه اداری ارگونومیک باشید تا با طرز نشستن صحیح دردی در ناحیه ستون فقرات و کمر خود نداشته باشید. میزهای ارگونومیک اداری معمولا ارتفاعی برابر با 75 سانتی متر از کف اتاق دارند همچنین این میزها فضایی مناسبی را برای قرار گیری پاها در زیر میز در نظر می گیرند. اما بهترین گزینه برای انتخاب میز اداری مدلی است که در کنار داشتن ارگونومی مناسب، زیبایی هم داشته باشد. در این مطلب به معرفی تعدادی از زیباترین مدل های میز اداری که در کنار ارگونومیک بودن با چهره زیبای خود دکوراسیون اداری را هم شیک و مدرن جلوه می دهند آشنا خواهیم شد.

عکس انواع مدل میز اداری و مدیریت ، دکوراسیون اداری

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در بازار تعداد زیادی مدل میز اداری و میزهای اداری ارگونومیک وجود دارد اما هر میز ارگونومیکی لزوما خوب و عالی نیست. در خرید میز مناسب با احتیاجهای خودتان باید به نکات زیادی توجه کنید. برای مثال اگر در محیط کار بیشتر با کامپیوتر کار می کنید باید میزی را انتخاب کنید که برای کار با کامپیوتر طراحی شده باشد تا فضای مناسبب برای جاگذاری کیس، کیبورد و … وجود داشته باشد همچنین محلی برای جمع و مرتب کردن سیم های کامپیوتر در جای امن و مناسب وجود داشته باشد تا از خطرات احتاقتصادی جلوگیری کند. اگر در محل کاراتان بیشتر با کاغذ و پرونده ها و دیدار های حضوری سرکار دارید باید میزی را انتخاب کنید سطح آن مساحت زیادی را در اختیار شما قرار بدهد تا در رسم کردن، نوشتن و مرتب کردن کاغذ ها و ورقه ها مسئله ای نداشته باشید بعلاوه همچین میزی باید فضای مناسبی را برای ذخیره کردن فایل ها شما در اختیارتان بگذارد تا با کمبود فضا در میزتان روبرو نشوید.

اما زمانی که احتیاج به میزی دارید که هر دو شرایط بالا را پوشش بدهند بهترین گزینه برای انتخاب میز اداری استفاده از میز های L (اِل) شکل است که برای دیدار های حضوری هم بسیار مناسب هستند. اگر هم از لحاظ اقتصادی در مضیقه نیستید یا فضای زیادی در اختیار دارید می توانید از میز های U (یو) شکل بهره ببرید که علاوه بر کارایی بیشتر، چهره لوکس تری هم به محیط کارتان می دهد.

منبع: اتاق
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 1145

به "عکس انواع مدل میز اداری و مدیریت ، دکوراسیون اداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس انواع مدل میز اداری و مدیریت ، دکوراسیون اداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید