عکسی از شکل و رفتار عجیب عسل در فضا

به گزارش کشتی کروز، سلطان النیادی، فضانورد اماراتی که در ایستگاه فضایی بین المللی است، نشان داد که عسل در شرایط بی وزنی فضا چه شکلی پیدا می نماید.

عکسی از شکل و رفتار عجیب عسل در فضا

روزیاتو نوشت: سلطان النیادی، فضانورد اماراتی که در ایستگاه فضایی بین المللی است، نشان داد که عسل در شرایط بی وزنی فضا چه شکلی پیدا می نماید.

النیادی 42 ساله که در طولانی ترین ماموریت فضایی عربی، در حال اجرا وظیفه است، ویدیویی را در توییتر خود به اشتراک گذاشت که در آن در حال آماده کردن یک میان وعده با عسل است و تغییر شکل عسل در بی وزنی فضا، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی نهاده شد.

سلطان النیادی هر از چند گاهی پدیده ها و رویداد ها را با ویدیو هایی در طول سفر طولانی فضایی خود مستند می نماید. این فضانورد اماراتی که در حال حاضر در طولانی ترین ماموریت فضایی عربی در ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) به سر می برد، در توییتر گفت: نظر شما در خصوص شکل عسل در فضا چیست؟ مقداری عسل اماراتی برای من به جای مانده است که هر از گاهی می خورم. فواید آن بسیار زیاد و برای سلامت فضانوردان مهم است.

النیادی، از محیط میکرو گرانشی فضاپیما در فضا استفاده می نماید تا با یک ظرف عسل بازی کند و نمایشی جالبش را به اجرا بگذارد.

النیادی در سوم مارس با همراهی تیم مأموریت Crew-6 با فضاپیمای SpaceX Dragon Endeavor به ایستگاه فضایی بین المللی رسید تا طولانی ترین ماموریت تاریخ دنیا عرب را که 6 ماه طول می کشد آغاز کند.

این فضانورد اماراتی و همکارانش با خدمه Crew-6 آغاز به انجام ماموریت های مشخص شده خود در ایستگاه فضایی بین المللی کردند.

این ماموریت که به وسیله مرکز فضایی محمد بن راشد به عنوان بخشی از برنامه فضانوردی امارات در ایستگاه فضایی بین المللی صورت می گیرد، اولین ماموریت طولانی مدت فضانوردان عرب در تاریخ است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2473

به "عکسی از شکل و رفتار عجیب عسل در فضا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی از شکل و رفتار عجیب عسل در فضا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید