طراحی داخلی و طراحی مبلمان برای کتابخانه Conarte

به گزارش کشتی کروز، استودیوی مکزیکی Anagrama به دلیل اجرای پروژه های ماهرانه گرافیک دیزاین و برندینگ شناخته شده است. پروژه زیر از متفاوت ترین کارهای آن ها است: طراحی ایده ای خاص برای طراحی داخلی و طراحی مبلمان برای کتابخانه Conarte.

این کتابخانه به عنوان انجمن فرهنگ و هنر در شهر Monterrey مکزیک مشهور است. ایده این استودیو ایجاد طراحی داخلی متفاوتی بوده که ارزش دو چندانی به تجربه مطالعه کردن ببخشد. آن ها درواقع خواننده را در میان یک کتابخانه بزرگ قرار داده اند که علاوه بر نمادین بودن، کاربردی نیز باشد. هم چنین توسعه یک کتاب فروشی، خود کتابخانه و طراحی مبلمان از برنامه های بعدی این استودیو است.

طراحی داخلی و طراحی مبلمان برای کتابخانه Conarte

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قفسه ها در کنار عملکرد معمول شان، مانند یک گنبد چوبی در فضا خودنمایی می نمایند که با پرسپکتیو بصری محیط نیز بازی نموده و بر روی دیوار پشتی به هم می رسند. طیف خاصی از رنگ فیروزه ای نیز عمق بیشتری به محیط داده است و در نهایت توازن زیبایی بین رنگ ها، نور و پرسپکتیو به وجود آمده است.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 823

به "طراحی داخلی و طراحی مبلمان برای کتابخانه Conarte" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و طراحی مبلمان برای کتابخانه Conarte"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید