ضرایب دروس امتحانی مجموعه زیست شناسی ارشد سال 99 تغییر کرد

به گزارش کشتی کروز، ضرایب و دروس آزمون کارشناسی ارشد مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی سال 99 با توجه به اصلاحات اجرا شده در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد تغییر کرد.

ضرایب دروس امتحانی مجموعه زیست شناسی ارشد سال 99 تغییر کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد سال 99 ضرایب و دروس برخی از رشته ها تغییر کرد. با توجه به اینکه مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایشات متنوعی است و داوطلبان باید ظرف مدت 4 ماه با این تغییرات وفق یابند به بررسی تغییر ضرایب و دروس مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی ارشد 99 پرداختیم.

رشته زیست شناسی - علوم سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی ارشد شامل 8 گرایش است که شامل علوم سلولی و مولکولی، ژنتیک، میکروبیولوژی، بیوشیمی، بیوفیزیک، زیست فناوری بیوتکنولوژی میکروبی، زیست فناوری دریا، زیست فناوری- گرایش صنعت و محیط زیست می شود.

عناوین امتحانی رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی کنکور کارشناسی ارشد 99

این درس با عنوان مجموعه زیست شناسی از سال 91 به آزمون کارشناسی ارشد اضافه شد. عناوین امتحانی رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی کنکور کارشناسی ارشد در سال 99 شامل زبان عمومی و تخصصی انگلیسی، زمجموعه زیست شناسی گیاهی، جانوری، میکروبی، سلولی و مولکولی، ژنتیک، بیوشیمی، بیوفیزیک، اکولوژی و تکامل، ژنتیک، بیوشیمی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، مجموعه ویروس شناسی، قارچ شناسی و ایمنی شناسی، بیوفیزیک، مجموعه زیست شناسی دریا پلانکتون شناسی، کفزیان، بوم شناسی، فیزیولوژی آبزیان است.

با توجه به اصلاحات اجرا شده دردفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد رشته انسان­شناسی زیستی با کد ضریب یک به مجموعه زیست شناسی سلولی و مولکولی آزمون کارشناسی ارشد سال 99 اضافه شده است.

ضرایب دروس امتحانی مجموعه زیست شناسی ارشد سال 99

منابع رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی کنکور کارشناسی ارشد 99

لازم به ذکر است، پذیرش دانشجو در رشته آموزش زیست شناسی فقط برای دانشگاه فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی و مراکز آموزش عالی وابسته به وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 867

به "ضرایب دروس امتحانی مجموعه زیست شناسی ارشد سال 99 تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرایب دروس امتحانی مجموعه زیست شناسی ارشد سال 99 تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید