صدور بلیط برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از استعلام تزریق دو دز واکسن امکان پذیر شد

به گزارش کشتی کروز، ایسنا/ براساس اخبار واصله، صدور بلیط برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از استعلام تزریق دو دز واکسن امکان پذیر شد.

صدور بلیط برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از استعلام تزریق دو دز واکسن امکان پذیر شد

علیرضا طالبی، مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی این وزارتخانه گفت: براساس بند یک مصوبات هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا در راستای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری های همه گیر کووید 19، سامانه امید در اختیار وزارتخانه نهاده شد و سامانه یکپارچه بلیط الکترونیکی ابنیه فرهنگی تاریخی به سامانه هوشمند بیماری های فراگیر (امید) متصل شد.

او اضافه نمود: در تمام اماکن فرهنگی تاریخی پس از دریافت کد ملی یکی از اعضای خانواده و در صورت قرنطینه نبودن این شخص و دریافت حداقل دو دز واکسن برای تمام اعضای خانواده، بلیط صادر می گردد.

طالبی با تاکید بر تهیه بلیط به صورت الکترونیکی در بازدیدهای نوروزی موزه ها اظهار کرد: از دو طریق سایت http://bilit.tafrihati.com و اپلیکشین تاپ امکان خرید بلیط الکترونیکی وجود دارد که در شرایط کنونی بهتر است بلیط از این دو طریق و به صورت الکترونیکی تهیه گردد.

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی درباره اتصال تاسیسات گردشگری به سامانه امید گفت: هتل ها و اماکن اقامتی نیز به سامانه http://myst.mcth.ir (جانا) متصل شده اند که صحت سلامت پرسنل و گردشگران به وسیله ورود کد ملی تعیین و در صورت سلامت تایید می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2249

به "صدور بلیط برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از استعلام تزریق دو دز واکسن امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بلیط برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از استعلام تزریق دو دز واکسن امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید