موزه ها و گالری های شگفت انگیز لندن

به گزارش کشتی کروز، آشنایی با موزه ها و گالری های لندن

یکی از جاذبه های اصلی لندن، موزه ها و گالری های فوق العاده آن است. از بین موارد زیر، می توانید یک یا چند مورد که به آن علاقه دارید را انتخاب کنید و از آن ها لذت ببرید. با خبرنگاران همراه باشید و با برخی از این موزه ها آشنا شوید:

موزه ها و گالری های شگفت انگیز لندن

گالری ملی پرتره

خانه ای از بزرگ ترین مجموعه چهره ها و شخصیت ها از پادشاهان و ملکه ها تا افراد مشهور عصر مدرن می باشد. آثار این موزه شامل پرتره چاندوز (Chandos)، مشهورترین پرتره ویلیام شکسپیر (William Shakespeare)، طرح جین آستن (Jane Austen) از طریق خواهرش و هزاران پرتره دیگر از انگلیسی های مشهور از اواخر قرون وسطی تا به امروز می باشد.

Wellcome Collection

یک موزه بسیار جالب تاریخ تحولات بشری را در پزشکی، علم و روان شناسی بررسی می کند. آثار برجسته این موزه شامل عصای داروین، مسواک ناپلئون و یک نسخه چاپی از کل توالی ژنوم انسان است. پیگیر برنامه زمانی جلسات تحریک فکری و نمایشگاه های موقتی این موزه باشید، چرا که از جذابیت زیادی برخوردار هستند.

موزه (Household Cavalry Museum)

این موزه دقیقه در هورس گاردز (Horse Guards)، واقع شده و از سال 1661، یاد تاریخ و افراد این هنگ معروف را زنده نگه داشته است. یونیفرم ها، سربازانی که اسب هایشان را آماده کرده، کلاه خود و زره ها را ببینید.

موزه فرهنگ کودکی ویکتوریا و آلبرت (V&A)

مجموعه ای لذت بخش از اشیای مربوط به دوران کودکی که به دهه 1600 تعلق دارد و شامل عروسک های قدیمی و زیبا و بازی های قدیمی می باشد. یک سفر خاطره انگیز به دوران کودکی خود داشته باشید و ببینید که چگونه بچه ها در سال های گذشته زندگی می کرده اند.

موزه ملی دریانوردی

این موزه بیانگر تاریخ غنی نیروی دریایی بریتانیا از جنگ های دریایی تا سفر به منطقه ها ناشناخته است و شامل 10 گالری آزاد با آثاری شامل نقشه ها و نمودارها تا یونیفرم واقعی نلسون (Nelson) در هنگام زخمی شدن در جنگ ترافالگار (Trafalgar) می باشد.

کتاب خانه بریتانیا

علاوه بر کتابخانه ملی انگلستان، کتاب خانه بریتانیا به نوبه خودش یک موزه به حساب می آید. علاوه بر کتاب های تاریخی و نسخه چاپی که در قفسه های خود دارد، گنجینه های ادبی نظیر مگنا کارتا (Magna Carta)، برگ اول شکسپیر (Shakespeare) و دفترچه یادداشت لئوناردو داوینچی دارد.

موزه حمل و نقل لندن

این موزه به نقش حمل و نقل در رشد لندن از سال 1800 اختصاص دارد. آثار هنری اصلی برای نقشه زیرزمینی هری بک (Harry Beck)، اولین قطار بخار زیر زمینی دنیا، اتوبوس های دوطبقه قدیمی لندن و … را ببینید. با حضور در این موزه به راحتی می توانید با سیستم حمل و نقل مرکز انگلیس در گذشته آشنا شوید.

گالری هنر باربیکن (Barbican)

این گالری هنری درست در قلب مرکز هنرهای باربیکن، نمایشگاه عکس، طرح و هنرهای زیبا در برنامه چرخشی نمایشگاه ها قرار گرفته است. از قلم نیاندازید که از فضای نمایشگاه آزاد د کرو (The Curve) هم دیدن فرمایید.

موزه طراحی

این موزه خلاق، از طریق نمایشگاه های مد، گرافیک، معماری و … دردنیای طراحی سیاحت می کند. قبل از رفتن به آن جا پیگیر نمایشگاه های موقتی که در آن برگزار می گردد، باشید. این نمایشگاه های موقت، قادر هستند، افراد را با هر سلیقه و علاقه ای به سوی خود جذب کنند.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2190

به "موزه ها و گالری های شگفت انگیز لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه ها و گالری های شگفت انگیز لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید