شاهو ناصری قایقران سنندجی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می گردد

به گزارش کشتی کروز، به گزارش خبرنگاران و بل نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، فدراسیون قایقرانی اسامی ورزشکاران حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا را در ماده های مختلف تعیین کرد.

شاهو ناصری قایقران سنندجی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

شاهو ناصری قایقران سنندجی با تحمل اردوهای فشرده و عبور از فیلترهای مختلف در نهایت چهارمین حضور خود را در بازی های آسیایی اندونزی تجربه می نماید.

ناصری قایقران با تجربه کردستانی مدال نقره بازی های گوانجو چین و حضور در بازی های آسیایی دوحه قطر و اینچئون کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

با اعلام کمیته ملی المپیک سقف کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به بازی های آسیایی جاکارتا، 380 ورزشکار می باشد که از این تعداد 275 ورزشکار مرد و 105 ورزشکار زن از 29 فدراسیون در 44 رشته ورزشی در این رویداد مهم ورزشی حضور خواهند یافت.

بر اساس این گزارش، شانس ورزشکاران کردستانی در بازی های آسیایی پس از حضور در اردوهای تیم ملی و اعلام کمیته فنی در رشته های ورزشی هندبال، قایقرانی، بدمینتون، بوکس و جوجیستو خواهد بود که در حال حاضر مهران شهبازی و شاهو ناصری به ترتیب در رشته های بدمینتون و قایقرانی جواز حضور در این رقابت ها را به دست آورده اند.

بازی های آسیایی 2018 اندونزی در روزهای 27 مرداد ماه تا 11 شهریورماه در شهر جاکارتا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 486

به "شاهو ناصری قایقران سنندجی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهو ناصری قایقران سنندجی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید