راهنمایی جهت سفر به کوالالامپور

به گزارش کشتی کروز، در تور کوالالامپور می‌توانید با مردم این شهر ، غذاهایی خوشمزه، جاذبه‌های تایخی و تفریحی متنوع روبرو می‌شوید. در این مقاله شما را با بهترین جاذبه‌هایی که در سفر به کوالالامپور مشاهده خواهید کرد، آشنا خواهیم کرد.

راهنمایی جهت سفر به کوالالامپور

برج کوالالامپور

برج کوالالامپور در سال 1994 ساخته شده و یکی از بهترین جاذبه‌های تور کوالالامپور برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. به طور حتم تماشای چشم انداز زیبا از کوالالامپور شما را وسوسه خواهد کرد تا به بالای این برج رفته و نمایی زیبا از این شهر را در ارتفاع 276 متری مشاهده نمایید. قیمت بلیط سکوی دید 49 رینگیت است. با اینکه مهمترین جاذبه این برج، سکوی دید آن می‌باشد اما جاذبه‌های دیگری همچون تئاتر 6 بعدی، آکواریوم و رستوران گردان دارد.

میدان مردکا (Merdeka Square) کوالالامپور

میدان مردکا (Merdeka Square)، یکی از بهترین جاذبه‌های تور کوالالامپور برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است که در جلوی ساختمان سلطان عبدالصمد (Sultan Abdul Samad) قرار گرفته که میدانی بزرگ با چمن کاری‌های زیبا و دیدنی است. 

برج های دوقلوی پتروناس کوالالامپور

حتما از برج های دوقلوی پتروناس دیدن کنید و از روی پل بین آن بگذرید. در پشت این دو برج پارک سرسبز و زیبای KLCC Park هست که پیشنهاد می‌کنیم مدتی در این پارک لحظات آرامش بخشی را در تور کوالالامپور تجربه کنید. این پارک 20 هکتاری برای زیباتر کردن اطراف برج های دوقلو ساخته شده که با 1900 درخت و 66 گونه مختلف درختان نخل بیشتر شبیه باغ گیاهشناسی است.

غذاهای کوالالامپور

بهترین راه برای شناخت فرهنگ این شهر این است که تا می توانید غذاهای محلی متنوع و خوشمزه را امتحان کنید. به دنبال رستوران هایی باشید که غذاهای محلی دارند و با این کار سفرتان را با طعم ها و رنگ ها خوشمزه کنید. برای امتحان غذاهای محلی می توانید به خیابان پتالینگ (Petaling) در محله چینی‌ها مراجعه نمایید و غذاهای محلی متنوع میل نمایید.

انتشار: 15 مهر 1396 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 8

به "راهنمایی جهت سفر به کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایی جهت سفر به کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید