زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید مادربزرگ شده اند

به گزارش کشتی کروز، نوه دار شدن قطعاً یکی از لذتبخش ترین تجربیات زندگی است. بعضی سلبریتی های زن هالیوود هم شانس مادربزرگ شدن و تجربه این اتفاق شیرین را داشته اند.

زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید مادربزرگ شده اند

مریل استریپ

به گزارش روزیاتو، دختر مریل استریپ، میمی گامر در سال 2019 صاحب یک پسر شد و مادر مشهور خود را مادربزرگ کرد. او کمی پیش از به جهان آمدن نوه اش در مصاحبه ای به شوخی گفته بود: سال ها کار نموده ام و حالا دارم خود را برای نوه دار شدن آماده می کنم. فرزند دخترم به زودی به جهان می آید و قرار است بروم و زندگی اش را خراب کنم. من متخصص دادن هدایت های ناخواسته ام.

کاترین زتاجونز

کاترین زتاجونز در سال 2017 مادربزرگ شد، زمانی که ناپسری اش، کامرون داگلاس، فرزند همسرش مایکل داگلاس، صاحب یک دختر شد. زتاجونز در مصاحبه ای گفت که دختر کامرون، او را زی زی و پدربزرگش را بوبا صدا می نماید. زتاجونز و داگلاس در سال 2021 با به جهان آمدن پسر کامرون، برای دومین بار مادربزرگ و پدربزرگ شدند.

ووپی گلدبرگ

ووپی گلدبرگ وقتی برای اولین بار مادربزرگ شد تنها 34 سال داشت؛ و او حالا در 67 سالگی نتیجه خود را هم دیده است. گلدبرگ 3 نوه و یک نتیجه دارد.

او در سال 2014 در مصاحبه ای درباره مادربزرگ شدنش به شوخی گفت: جالب ترین اتفاق جهان است برای من. من یک مادربزرگ جوان بودم و حالا هم جد مادری. من تازه مادربزرگ شده بودم که نوه ام آمد و گفت بچه دار شده و من دلم می خواست گلویش را فشار دهم.

هلن میرن

هلن میرن در سال 1997 بعد از ازدواج با تیلور هکفورد، نامادری 2 پسر او، الکس و ریو شد. ریو که در سال 2022 در سن 51 سالگی بر اثر سرطان درگذشت، 2 پسر داشت. برادر او الکس هم یک پسر دارد.

میرن از قرار معلوم رابطه خوبی با نوه هایش دارد، چرا که او در سال 2023 یکی از آن ها را با خود به مرنام اکران افتتاحیه فیلمش شزم: خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) آورده بود.

کریس جنر

همه 12 نوه کریس جنر او را لاوی (Lovey) به معنای عزیزم صدا می نمایند. جنر در اینباره گفته: اول مامان بزرگ بودم، ولی یک دفعه دیدم از آنطوری که به نظر می رسد خوشم نمی آید. مادرم دوستی داشت که او را لاوی صدا می کردند و به نظرم بامزه ترین نام بود.

دمی مور

بزرگ ترین دختر دمی مور و همسر سابقش بروس ویلیس، رومر ویلیس چندی قبل در سال 2023 صاحب یک دختر شد و والدین مشهورش را برای اولین بار مادربزرگ و پدربزرگ کرد. مور پس از تولد نوه اش تصویری از خود در حالی که او را در آغوش داشت منتشر کرد و نوشت: چرخه زندگی که اشاره ای به آن بود که خود چند دهه پیش رومر را به جهان آورده بود و حالا فرزند او را در دستان خود گرفته بود.

سوزان ساراندون

سوزان ساراندون 3 فرزند و 3 نوه دارد. با این حال، دوست ندارد نوه هایش او را مامان بزرگ صدا نمایند. به جای آن، نام دیگری را انتخاب نموده؛ نوه هایش او را هانی (Honey) به معنای عزیزم صدا می زنند.

جین سیمور

جین سیمور 4 فرزند و 3 نوه دارد. او از قرار معلوم با نوه هایش زیاد وقت می گذراند چرا که تصاویر زیادی از خود در کنار آن ها در اینستاگرامش منتشر می نماید. به گفته سیمور نوه هایش او را اوما (Oma) صدا می زنند. او نوه هایش را فوق العاده توصیف نموده و خود را شاد ترین مادربزرگ جهان دانسته است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2436

به "زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید مادربزرگ شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان مشهور هالیوود که نمی دانستید مادربزرگ شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید