رونمایی از گوشی اسرارآمیز ردمی K50 Super Cup

به گزارش کشتی کروز، گوشی هوشمند Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition با حافظه 512 گیگابایتی به زودی راه اندازی می گردد.

رونمایی از گوشی اسرارآمیز ردمی K50 Super Cup

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی اخیراً پوستری را به اشتراک گذاشته است که به ورود اولین گوشی هوشمند از سری Redmi K50 اشاره می نماید. بعضی از ویژگی های کلیدی این دستگاه پرچمدار آینده قبلاً فاش شده بود.

انتظار می رفت که این شرکت چهار مدل را در خط فراوری عرضه کند. به جز نسخه پایه Redmi K50، از K50 پرو، K50 پرو پلاس و نسخه گیمینگ K50 نیز نام برده شده بود. اما اکنون، گزارش نوی منتشر شده که ادعا می نماید یک گوشی هوشمند به نام Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition نیز عرضه خواهد داشت.

این گزارش بعلاوه نشان می دهد که نسخه ویژه Super Cup با 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. جدا از این، در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص گوشی هوشمند K50 Super Cup Exclusive Edition وجود ندارد. با این حال، بعضی از ویژگی های کلیدی سری نو Redmi K50 قبلاً به صورت آنلاین به بیرون درز نموده است.

تایید شده است که این گوشی های هوشمند رده بالا از نوترین و پیشرفته ترین چیپست شرکت سرشناس Qualcomm، یعنی Snapdragon 8 Gen 1 بهره می برند. چنان که می دانیم این چیپست قدرتمند در بیشتر گوشی های هوشمند پرچم دار 2022 استفاده شده است.

این گوشی بعلاوه به محفظه های Dual VC برای کنترل دما مجهز است. گفته می گردد که مدل گیمینگ این سری به بلندگو های دوگانه JBL و یک موتور محور x با باند فوق عریض AAC 1016 مجهز شده است.

نسخه گیمینگ Redmi K50 بعلاوه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED 2K و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. سیستم دوربین پنل پشتی این گوشی شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی و یک لنز سوم 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

طبق گزارش هایی که پیشتر مشخصات سری K50 را افشا نموده بودند، به جز نسخه گیمینگ، سه مدل دیگر این سری به چیپست های اسنپدراگون 870، دیمنسیتی 8000 و دیمنسیتی 9000 مجهز شده اند. تمامی گوشی های هوشمند این خط فراوری با سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 عرضه خواهند شد.

طبق آخرین گزارش ها، نسخه گیمینگ Redmi K50 اولین گوشی هوشمند ازین سری خواهد بود که احتمالاً در روز های آینده عرضه می گردد. انتظار می رود که در روز های آینده جزئیات بیشتری از این شرکت دریافت کنیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: cruisero.ir شناسه مطلب: 2194

به "رونمایی از گوشی اسرارآمیز ردمی K50 Super Cup" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی اسرارآمیز ردمی K50 Super Cup"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید